Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: Een nieuwe website!!

Een nieuwe website!! 18 jan 2012 00:10 #23246

  • Ray
  • Ray's Avatar
  • Afwezig
  • Administrator
  • Berichten: 515
Hallo TurboTuners,

Zoals jullie zien is de site "iest" veranderd, dit is gedaan omdat er afgelopen nacht iets wat veel spamberichten en andere rare onzin mn mailbox werd ingeschoten. Dit is eerder ook al zo geweest maar vannacht was niet normaal!! Ook hadden we erg veel last van "vreemde" gebruikers (ofwel bots) welke de meest vreemde onderwerpen en tekst posten. Nou.... als het goed is, dan is dit nu opgelost :) ! Deze website/update was al even klaar maar het kwam er steeds niet van deze te installeren. De site mist nu nog wel een aantal modules maar deze zullen vanmiddag toevoegd worden. Het belangrijkste was natuurlijk om het forum en PM als eerste om te zetten en daarbij ook de template. Ook zal ik deze topic aanvullen met de nieuwe opties van het forum/site.

Een handige optie (voor de gene met een smartphone) is dat je nu via de app Tapatalk (helaas niet gratis) een verbinding kunt maken met het forum. Maar hier vanmiddag meer over.

Groeten,
Ray
Echte liefde roest niet, mijn Renault wel! | Het mag stuk gaan.... Als het maar hard gaat!
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.
Time to create page: 0.212 seconds