Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: luchtmassa meter mod

Re:luchtmassa meter mod 27 okt 2009 21:16 #5315

  • muurman
  • muurman's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
  • Berichten: 301
Johan, kun jij wellicht uitleggen hoe het nu zit?
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re:luchtmassa meter mod 28 okt 2009 07:38 #5333

  • vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
  • Berichten: 1903
Geheim van de smit???
If you can leave black marks on a straight from the time you exit a corner till the time you brake for the next turn, then you have enough horsepower. (Mark Donohue)
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re:luchtmassa meter mod 28 okt 2009 10:40 #5344

Gewoon heel simpel, rook begrenzing op luchtdruk ipv. LMM.
Werkt in veel gevallen veel beter en LMM kan gewoon vervallen.
Ik heb het op heel aantal auto's toe gepast ondertussen en rijd fijn IMO.

Johan
To much horsepower is never enough.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re:luchtmassa meter mod 28 okt 2009 11:08 #5347

  • struikie
  • struikie's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • VVT powered
  • Berichten: 3073
Turbo Johan schrijft:
..... en rijd fijn IMO.

Johan

vind ik ook...


JW
| 2005 Audi A4 B7 Avant | Pro-line | 2.0TDI 16V BLB | 260.000 km | FMIC | GTB2056VZK | VVT tuned | ???pk ???Nm |
Laast bewerkt: 28 okt 2009 11:08 Door struikie.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re:luchtmassa meter mod 28 okt 2009 20:25 #5391

  • muurman
  • muurman's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
  • Berichten: 301
Een heel ander effect dus als de lmm vervangen door een diode?
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re:luchtmassa meter mod 28 okt 2009 21:32 #5398

  • struikie
  • struikie's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • VVT powered
  • Berichten: 3073
muurman schrijft:
Een heel ander effect dus als de lmm vervangen door een diode?

jazeker..
de diode op de lmm heeft als resultaat dat de ecu altijd een maximale lmm-waarde krijgt..
de hele roet begrenzing obv de lmm is dan dus weg... en alleen de andere begrenzingen blijven dan over...

je verandert eigenlijk alleen de input voor de roetbegrenzing van lmm waardes naar turbodruk...


JW
| 2005 Audi A4 B7 Avant | Pro-line | 2.0TDI 16V BLB | 260.000 km | FMIC | GTB2056VZK | VVT tuned | ???pk ???Nm |
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.245 seconds