Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: het nut van bepaalde modificaties

het nut van bepaalde modificaties 09 nov 2009 19:49 #5976

  • Anne
  • Anne's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
  • van mijn vrouw mag ik zeggen dat ik de baas ben
  • Berichten: 1392
Kwam onderstaande foto tegen op het net.

lijkt imo op een verwarmingselement.
maar ik heb altijd begrepen dat je de lucht zo koud mogelijk op de IC wilt hebben.

of is het iets anders??
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: het nut van bepaalde modificaties 09 nov 2009 19:59 #5979

  • vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
  • Berichten: 1903
In dat spiraal zitten kleine gaatjes waardoor water op de IC gesproeit wordt.
If you can leave black marks on a straight from the time you exit a corner till the time you brake for the next turn, then you have enough horsepower. (Mark Donohue)
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: het nut van bepaalde modificaties 09 nov 2009 20:20 #5984

  • herold
  • herold's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Berichten: 3681
Dat jij dat ziet, joh! ;)
A3 8P BKD DSG 175PK/392NM

De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: het nut van bepaalde modificaties 10 nov 2009 07:22 #6002

  • vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
  • Berichten: 1903
herold schrijft:
Dat jij dat ziet, joh! ;)
Jij zit zeker weer naar dat rokende mokkel met die netkousen te kijken... :P
If you can leave black marks on a straight from the time you exit a corner till the time you brake for the next turn, then you have enough horsepower. (Mark Donohue)
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: het nut van bepaalde modificaties 10 nov 2009 08:30 #6005

Water kan idd, maar vaak word er lachgas gebruik om op de ic te spuiten op die manier.
N2O is vluchtiger en ontrekt meer warmte aan de omgeving als water.
580 pk dat golfje!
Gaaf project, AME heeft ook een polo1 met 1047 pk.

Johan
To much horsepower is never enough.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: het nut van bepaalde modificaties 10 nov 2009 08:35 #6007

  • herold
  • herold's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Berichten: 3681
vpzeeman wrote:
herold schrijft:
Dat jij dat ziet, joh! ;)
Jij zit zeker weer naar dat rokende mokkel met die netkousen te kijken... :P

Welk mokkel,
A3 8P BKD DSG 175PK/392NM

De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: het nut van bepaalde modificaties 10 nov 2009 08:36 #6008

  • herold
  • herold's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Berichten: 3681
Maaru indrukwekkend apparaat.( dat golfje)
A3 8P BKD DSG 175PK/392NM

De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: het nut van bepaalde modificaties 10 nov 2009 10:15 #6013

  • Leander
  • Leander's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • Berichten: 2638
Je ziet het ook wel eens bij dragraces dat ze nog even wat lachgas bij de intercooler spuiten voor een lagere inlaattemperatuur.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: het nut van bepaalde modificaties 10 nov 2009 15:12 #6028

  • Anne
  • Anne's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
  • van mijn vrouw mag ik zeggen dat ik de baas ben
  • Berichten: 1392
verklaard weer een hoop :laugh:
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.338 seconds