Ik heb m nu ca 5 jaar en dit is er zo'n beetje aan gebeurd,
Motorisch:
- VNT20 Turbo
- Race 520 verstuivers
- 11 mm Bosch plunjer in de brandstofpomp
- Chip op maat by VVT
- Inlaattraject van een 150 pk TDI
- custom downpipe 63 mm RVS
- 63mm homemade uitlaat, met een vw T5 eind demper..
- Drijfstanglagers vervangen door sputter-lagers
- Sachs koppeling
- Warmtewisselaar voor motorolie van een 110 pk TDI
- Bosch LMM
- 3 bar MAP-sensor
- PD brandstofopvoerpomp
Onderstel:
- 17" TT Velgen met conti SC5 215-45-17 banden.
- Bilstein 30 mm verlaging
- TT draagarmrubbers
- TT Remmen
Optisch:
- SE tacho -
- Aerotwin wissers voor en achter
- V6 onderlip voor
- W8 binnenverlichting
- aftermarkt xenon 8000K
- PIAA stadslicht led's
- Strips in kleur.
Foto's van de golf volgen nog...
Inmiddels heb ik een beetje pech met de ALH motor gehad wat achteraf te verwijten is aan een defecte oliepomp,
omdat daardoor de zowel de lagers en de krukas waren beschadigd heb ik een ander onderblok opnieuw opgebouwd.
De basis van dit (nieuwe) onderblok is van motorcode ASV, niet dat dit zo veel uitmaakt maar dit had ik nog staan,
en heeft zeer weinig km gelopen, dit blok is wel helemaal uitelkaar geweest omdat deze ivm een beschadeging gevlakt moest worden.
Voor dat ik de oude motor ging demonteren had ik de nieuwe al klaar staan...
Zaterdag alles klaar gekregen en nu na zo'n 300km loopt hij als een nieuwe..
Ik laat m nog ff rustig wat km'rs maken en gaat daarna weer eens naar VVT om de software aan te passen.