Bij deze dan de update!
De laatste twee weken erg druk geweest met de Golf en weer een goed stuk opgeschoten.
Het weghalen van kit blijft echt een grote nachtmerrie!! MAAR je vind wel verborgen reparaties en al beginnende roestplekken.
Binnen in de Golf is zo goed als al het kit weg, de spatborden voor zijn geheel schoon en een achterscherm schiet op.
Dus ja... het kost zweet en tranen maar uiteindelijk heb je er wel veel aan

.
De neus ligt er nu af en word volledig (op de binnenschermen na) vervangen inclusief de onderbalk.
Dorpels zijn nog redelijk hard behalve aan de voorkant, waarschijnlijk hebben ze de auto een keer verkeerd op de brug gezet

.
Aan beide kanten aan de voorkant zijn de dorpels kompleet ingedrukt en hebben dit nooit hersteld met als gevolg ROEST en rottigheid.
Deze worden daarom aan beide kanten volledig vervangen, aan de bestuurderskant kwam Maurice ook nog een gat in de binnendorpel tegen, deze is inmiddels al redelijk hersteld.
Verder komen er al veeeeel bestelde onderdelen binnen

.
Bij deze nieuwe foto's:
Binnenscherm met nog iets een laagje kit
Binnenscherm geheel schoon
Begin van een achterscherm
Neus verwijderd
Nieuwe voorfront
Nieuwe draagarmen van Moog (zijn volledig doorgelast)
Accubak verwijderd, deze komt achter in de auto
Bitumen verwijderen
Maurice maakt een oven van de Golf
Dak redelijk schoon gemaakt
Nieuwe dorpels
Dorpelschade en roest
Binnendorpel
Binnendorpel vervangen
Dorpel uitboren en slijpen
Als alles goed is kan ik zaterdag metalen profielen ophalen, hiervan ga ik een bok maken zodat ik de Golf kan draaien.
En dan kan het feest met de bodem beginnen, ben benieuwd wat ik daar allemaal ga tegenkomen

!!
Groeten,
Ray