er is weer het een en ander gebeurd.
afgelopen donderdag naar de verkopende partij gegaan om te klagen.
hij heeft gekeken en kwam tot de conclusie dat het niet past... DUH dat zei ik toch.
vervolgens met de importeur gebeld welke duidelijk uitgelegd is dat het er precies zo inzit als het hoort maar gewoon niet past. aangezien vrijdag de directeur in de buurt was wilde die wel even kijken.
vrijdag ochtend de auto neergezet en om 12.00 uur telefoon of ik de andere speaker ook kon brengen.... Dave had de bijrijdersdeur helemaal aangepast en passend gemaakt en wilde als service de bestuurderSdeur ook doen!
dit vind ik natuurlijk een top service.
einde van de middag de auto opgehaald en man wat een verschil met origineel.
moet nog 1 tweeter geplaatst worden maar dat hoop ik volgende week opgelost te krijgen dankzij een zeer goede vriend
Struikie zei afgelopen zaterdag al dat er misschien toch een versterker tussen moet, bass kan het niet helemaal bijbenen lijkt het (wat andre zegt zegmaar) een sub is echter niet nodig met 2x 20 cm woofers in de deuren!
als de andere tweeter er ook inzit gaan we eerst maar eens een periode genoegen nemen met wat we hebben. volgend jaar komt er nog een klein projectje mbt speakers in de achterdeuren...... geloof dat er dan ook een versterkertje tussen komt
tot nog toe struikmans al zeer erkentelijk, straks als de laatste tweeter geplaatst is nog een beetje meer

aangezien struikie nu al niet meer stuk kan bij mij thuis, is hij straks na het laatse projecte onverwoestbaar en word hij heilig verklaard!