Jawhor, super mooi dagje gehad. En ben weer helemaal bijgetrokken, hahaha..
Heb alleen nog maar naast Johan gezeten in de Ibiza, maar dat is niet te vergelijken met Martijn.
Respect voor Martijn, wat kan die rijden zeg. Geloof me, daar moet je goed veel lef voor hebben...
Paar keer gedacht, dat gaat ie niet halen.. Kan niet.. kan niet.. Jawhor.. Martijn wel.. haha..
Machtig mooi om mee te maken. Heb ook zeker wel genoten. Maar als mijn adrealine omhoog komt, sta ik altijd enorm te shaken. Is goed voor de mens.
Heenreis was bagger. Wat een PIEP weer zeg. Ik op z'n zomerbandjes door de lading sneeuw en ijs..
Was echt ff spannend. Jo moest met de bus en aanhanger met Ibiza volop in de ABS, ging net goed.
Achter mij zag ik een auto op de linker baan zo rechts de vangrail in schieten..
Ik moest zelf ook remmen, heel voorzichtig, ging best goed, totdat ik in m'n achteruitspiegel keek...
Auto kwam achter mij heel dichtbij.. Zat al strak om de klap op te vangen, gelukkig week hij net op tijd de vluchtstrook op naar rechts.. Poeh.. weer een lading adrealine..
Samenwerking ging super gisteren. Moest de auto naar binnen om wielen te wisselen of iets dergelijks.. Hoppa, iedereen in actie. Mooi om te zien. Met hoeveel mensen kun je om een auto staan.. haha..
Mc donalds bezoek was ook weer lache.. Je kan ook niet met die legermannetjes op stap he..

Laatste stuk vanaf Joure nog ff flink gas kunnen geven.. Nog ff koud kratje bier gehaald met Kobus voor de boys en toen heerlijk op tijd naar bed. Stront vermoeiend zo'n dagje, maar super genoten!
Op naar de volgende keer testen op het circuit.. misschien wel eerder dan we denken..
Iedereen super bedankt voor de hulp en gezelligheid. Was weer top!
ps. Al die nieuwe VVT jassen leek heel mooi bij mekaar!
Groetjes Moontje