Vannacht was het dan eindelijk zover, mijn eerste driftervaring kon beginnen.
Eerst mocht ik mijn auto gaan zoeken want iemand had die ergens neer gezet maar ik kon 'm nergens vinden, ik kreeg van een mevrouw een bonnetje met een nummer er op, er stond 350 op en met dat nummer ging ik op zoek.
Uiteindelijk vond ik een auto met het nummer 350 op de zijkant, waarschijnlijk was het een oude witte Toyota Corolla met achterwielaandrijving.
Voor ik het wist waren we gestart maar ik zag niet zoveel omdat er een gigantische scoop op de motorkap zat net zoals je ze ziet op een Impreza.
Het viel mij op dat de voorruit erg vies was dus ik probeerde die schoon te maken met de ruitensproeiers maar ze bleven maar sproeien en ik zag geen reet, maar uiteindelijk kreeg ik het voor elkaar dat ze stopte met sproeien en kon ik normaal doorrijden.
Op het rechte stuk ging het echt hard, als ik volgas gaf kwam de hele voorkant omhoog van het vermogen en na een tijdje had ik het driften aardig onder de knie.
Ook al ging het op de rechte stukken hard, als ik de bochten inging dan ging meteen de snelheid omlaag en leek ik wel in slowmotion te gaan en kon ik voetgangers zien lopen en reed ik langs andere auto's.
Maar wat deden die voetgangers en andere auto's daar toch?
Ineens ging mijn wekker en realiseerde ik dat het allemaal een droom was geweest...