Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: mooi of niet mooi ?

mooi of niet mooi ? 16 jan 2012 18:57 #23219

  • dreazz1nl
  • dreazz1nl's Avatar
  • Afwezig
  • Senior Tuner
  • Je hoeft niet snel te zijn, als je maar opschiet
  • Berichten: 928
De Corvette ZR1 heeft van zichzelf al genoeg vermogen om een gemiddelde supercar het leven zuur te maken. 647 pk opgewekt door een supercharger en dan wordt al het vermogen ook nog eens naar de achterwielen gestuurd. De ZR1 is geen auto om zonder handschoenen aan te pakken. Tuner TIKT vond het nog niet genoeg en is aan de slag gegaan met de ZR1 om er nog meer vermogen uit te halen en om de wegligging te verbeteren. Beide doelen beweren ze behaald te hebben. Het vermogen is namelijk opgepompt tot een gigantische 769 pk. 122 pk meer dan het standaard vermogen en het aantal Newtonmeters is ook nog eens behoorlijk toegenomen. Dit is standaard al 823 Nm, maar TIKT heeft er 910 Nm van weten te maken! Dit zijn waardes waar een gemeente met het oog op reparaties van het wegdek niet heel vrolijk van wordt. Deze toenames van het vermogen zijn onder andere gerealiseerd door het aanpassen van de cilinderkoppen en een compleet nieuw uitlaatsysteem. Voor de wegligging hebben ze de veren opnieuw afgesteld en nieuwe race schokbrekers gemonteerd waardoor de auto 50 millimeter lager op de weg komt te liggen. Om het onafgeveerde gewicht te verminderen hebben ze Zerra Ultralight Evo 2 velgen gemonteerd. Optisch zien we een gigantische vleugel en vier gigantische pijpen. Ook de voorbumper is lichtjes gewijzigd ten opzichte van de standaard bumper









Audi a3 [8L [1998 [400.000.km [fmic [vvt tuned [445 nm.
Auto A kan 100km/uur Auto B kan 200km/uur Auto A is 50% langzamer dan Auto B Auto B is 100% sneller dan Auto A
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: mooi of niet mooi ? 16 jan 2012 22:40 #23221

  • Leander
  • Leander's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • Berichten: 2638
Zeker wel mooi, maar of al dat vermogen op de achterwielen lekker rijdt is de vraag.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: mooi of niet mooi ? 19 jan 2012 14:57 #23287

  • Maurice
  • Maurice's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • -- KEEP ON MODIFYING --
  • Berichten: 2120
super gave foto's !!

mooie ride ook had alleeen van mij wel 2 pijpen minder mogen hebben
----KEEP ON MODIFYING ----
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: mooi of niet mooi ? 19 jan 2012 22:04 #23288

  • dreazz1nl
  • dreazz1nl's Avatar
  • Afwezig
  • Senior Tuner
  • Je hoeft niet snel te zijn, als je maar opschiet
  • Berichten: 928
Maurice schreef :
super gave foto's !!

mooie ride ook had alleeen van mij wel 2 pijpen minder mogen hebben[/quote

Dat is het enige wat ik niet zo mooi vind aan deze race monster
Audi a3 [8L [1998 [400.000.km [fmic [vvt tuned [445 nm.
Auto A kan 100km/uur Auto B kan 200km/uur Auto A is 50% langzamer dan Auto B Auto B is 100% sneller dan Auto A
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.212 seconds