Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: Mini laptop / netbook

Mini laptop / netbook 17 nov 2009 13:16 #6402

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Vraagje. Ik ben aan het kijken voor een kleine en licht laptop. Vooral voor internetgebruik op de bank. Ik heb nu een desktop voor al het computerwerk, maar ben het verplicht boven zitten voor te internetten zat.

Wie van jullie heeft zo'n ding of hier ervaring mee?
If you can leave black marks on a straight from the time you exit a corner till the time you brake for the next turn, then you have enough horsepower. (Mark Donohue)
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Mini laptop / netbook 17 nov 2009 13:41 #6404

• Leander
  • Leander's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
Je hebt ze in miniformaat maar volgens mij zie je geen moer op zo'n klein schermpje.

Re: Mini laptop / netbook 17 nov 2009 14:09 #6405

• nico
  • nico's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Mom says I ride the short bus because i'm special.
Laat voor een kennis van mij een dell mini notebook geregeld. Was best een geinig dingetje, alleen het scherm is inderdaad voor veel internetsites te klein. Hij gebruikt hem om onderweg via het ingebouwde vodafone kaartje de (ip)camera's op zijn bedrijf in de gaten te houden en zijn vrachtauto's via vtrac te kunnen volgen. Daar zijn 't prima dingen voor.

Voor thuisgebruik op de bank zocht ik liever een superdun laptopje of een ander lekker licht ding. Panasonic heeft toughbooks gehad van anderhalf kilo; ideale dingen voor op de bank! zie: images.google.nl/images?hl=nl&q=toughboo...ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Anders kan je ook nog een goede gebruikte IBM thinkpad overwegen, ben ik voor mobiel gebruik ook erg over te spreken.
Ik haalde m'n schouders op bij de gevonden voorwerpen

Re: Mini laptop / netbook 25 nov 2009 14:31 #6738

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Ik ben de laatste tijd lekker aan het lezen en zoeken geweest, maar de kogel is door de kerk.

Ik heb gister een laptop gekocht. Het is toch anders geworden dan ik in de 1e instantie wilde. Het is een 15 inch laptop geworden. Die mini's zijn inderaad wel erg klein qua scherm en er zit geen cd/dvd station in.

Het is een Toshiba Satelite L500 geworden. Pentium dual core 2.1 Ghz, 4 Gb werkgeheugen, 320 Gb harde schijf, 15,6 inch HD LED scherm en Windows 7 64 bit.

Ik heb hem gisteravond even aan gehad, maar het grote spelen moet nog beginnen :P .
If you can leave black marks on a straight from the time you exit a corner till the time you brake for the next turn, then you have enough horsepower. (Mark Donohue)

Re: Mini laptop / netbook 25 nov 2009 14:49 #6739

• struikie
  • struikie's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • VVT powered
vpzeeman schrijft:
Ik ben de laatste tijd lekker aan het lezen en zoeken geweest, maar de kogel is door de kerk.

Ik heb gister een laptop gekocht. Het is toch anders geworden dan ik in de 1e instantie wilde. Het is een 15 inch laptop geworden. Die mini's zijn inderaad wel erg klein qua scherm en er zit geen cd/dvd station in.

Het is een Toshiba Satelite L500 geworden. Pentium dual core 2.1 Ghz, 4 Gb werkgeheugen, 320 Gb harde schijf, 15,6 inch HD LED scherm en Windows 7 64 bit.

Ik heb hem gisteravond even aan gehad, maar het grote spelen moet nog beginnen :P .

nice !!

ik heb vorige week maandag net een Toshiba L505-10H gekocht :P

2.2Ghz core2duo
4 Gb ddr3
512Mb grafisch
500Gb schijf
15,6" wide

stond idd win7home 64bit op... maar daar heb ik rap win7ultimate 32bit van gemaakt...
anders deed mijn akte 7.2 het niet ;)

JW
| 2005 Audi A4 B7 Avant | Pro-line | 2.0TDI 16V BLB | 260.000 km | FMIC | GTB2056VZK | VVT tuned | ???pk ???Nm |

Re: Mini laptop / netbook 25 nov 2009 16:18 #6745

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Mooi ding. Net iets snellere processor.

Ze lijken verder best heel erg op elkaar :P. Goede keuze dus ;).

Re: Mini laptop / netbook 25 nov 2009 16:23 #6748

• herold
  • herold's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
Mooi met de Laptop op de bank dus, mooi man !
A3 8P BKD DSG 175PK/392NM

Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.236 seconds