Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: G-Power pompt anabolen in BMW X5 M en X6 M

G-Power pompt anabolen in BMW X5 M en X6 M 14 dec 2009 12:32 #7452

• Leander
  • Leander's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
Als we de naam G-Power tegenkomen, weten we dat het om serieus tuningswerk gaat. Ook in het geval van X5 M en X6 M gaat de tuner weer helemaal los.
De BMW X5 M en X6 M zijn natuurlijk sowieso al geen stakkers met hun 555 pk sterke V8, maar G-Power gaat nog een stapje verder. Het vermogen van het blok stijgt namelijk naar 600 pk. Ook de snelheidsbegrenzer sneuvelt in het tuningsproces, waardoor een maximumsnelheid van ver boven de 300 kilometer per uur in het verschiet ligt. In 4,7 seconden staat 100 kilometer per uur op de klok en de sprint naar 200 km/h kost de kolossen slechts 16,2 seconden.
G-Power leeft zich verder uit met het nodige koolstofvezel. Het edele materiaal wordt onder meer gebruikt voor spoilers aan de achterkant en een lichtere motorkap. Grotere lichtmetalen wielen mogen natuurlijk niet ontbreken en ook wat dat betreft stelt de tuner niet teleur. De prijzen van deze monsters zijn niet bekend.

De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: G-Power pompt anabolen in BMW X5 M en X6 M 14 dec 2009 13:03 #7456

• struikie
  • struikie's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • VVT powered
wat een hok is dat toch die X6... jakkiebah...
de 5GT is ook zo'n hork brrrr...

deze X5 is dan nog wel te pruimen...

JW
| 2005 Audi A4 B7 Avant | Pro-line | 2.0TDI 16V BLB | 260.000 km | FMIC | GTB2056VZK | VVT tuned | ???pk ???Nm |

Re: G-Power pompt anabolen in BMW X5 M en X6 M 14 dec 2009 14:54 #7457

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Tja.... ik blijf het een idiote combi vinden zo'n terreinauto waarmee je niet door het terrein kan met een benzine motor en héééle platte banden....

In zo'n ding hoort een dikke diesel, balonbanden, véél bodemvrijheid, permanente 4x4 en een sper.
If you can leave black marks on a straight from the time you exit a corner till the time you brake for the next turn, then you have enough horsepower. (Mark Donohue)

Re: G-Power pompt anabolen in BMW X5 M en X6 M 14 dec 2009 17:09 #7459

• Anne
  • Anne's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
  • van mijn vrouw mag ik zeggen dat ik de baas ben
:X :X

afschuwelijk vooral die X6
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.216 seconds