Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: Mercedes SLS AMG ook mooi in goudkleur

Mercedes SLS AMG ook mooi in goudkleur 15 dec 2009 10:04 #7482

• Leander
  • Leander's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
Ook al gaat het financieel wat minder in Dubai, de Dubai International Motor Show gaat gewoon door. En Mercedes-Benz zet er een SLS AMG in de kleur AMG Desert Gold neer, vergezeld van een G 55 AMG Kompressor Edition 79. En dan is er natuurlijk ook nog de E-klasse Cabriolet.
De Mercedes SLS AMG was de ster van de IAA in Frankfurt, verkopen doe je zulke bolides natuurlijk vooral aan oliesjeiks. Daarom staat op de Dubai International Motor Show een SLS AMG in een kleur die het goed doet in het landschap van het Midden-Oosten: AMG Desert Gold. Zwarte details in de grille en zwarte wielen zorgen voor een mooi contrast. De kleur AMG Desert Gold wordt voor AMG-kopers verkrijgbaar via de riante optiemogelijkheden van het AMG Performance Studio-programma. Daarmee kun je de 571 pk sterke bolide verder verfraaien.
Ook niet verkeerd is de G 55 AMG Kompressor Edition 79. De naam herinnert aan het dertig jarig jubileum van de Geländewagen, sinds 1979 op de markt. De speciale uitvoering komt in een oplage van 79 exemplaren en is leuk aangekleed met carbon-look, een ’kamelenvanger’ op het front en nog meer speciale zaken.

De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Mercedes SLS AMG ook mooi in goudkleur 15 dec 2009 10:08 #7483

• struikie
  • struikie's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • VVT powered
doe mij die Geländewagen maar :P :P :P

JW
| 2005 Audi A4 B7 Avant | Pro-line | 2.0TDI 16V BLB | 260.000 km | FMIC | GTB2056VZK | VVT tuned | ???pk ???Nm |

Re: Mercedes SLS AMG ook mooi in goudkleur 15 dec 2009 10:28 #7487

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Die SLS lijkt mij wel wat in mat zwart B)
If you can leave black marks on a straight from the time you exit a corner till the time you brake for the next turn, then you have enough horsepower. (Mark Donohue)

Re: Mercedes SLS AMG ook mooi in goudkleur 15 dec 2009 19:25 #7496

• herold
  • herold's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
Goud is idd wel mooi als je in Dubai woont, hier in Nederland vindt ik de rode wel erg mooi.
A3 8P BKD DSG 175PK/392NM

Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.213 seconds