Reden van de verkoop is dat ik een stapje hoger/groter/ruimer wil gaan rijden met daarbij meer comfort. Auto mag dus weg, liefst aan een liefhebber
Bouwjaar: mei 2000
Af-fabriek voorzien van o.a.:
* Schuif/kantel dak
* Climate control
Auto is sinds mei 2006 in mijn bezit en een orginele GTI TDI uitvoering.
Motor was de 115pk AJM i.c.m. hand 6 versnellingsbak.
Motor:
- ARL motorcode (orgineel 150pk)
- Garrett GT1756V turbo
- Forge front mounted intercooler
- Chip op maat (Van Vught Tuning)
- Sachs (SRE) versterkte koppeling
- Complete Simons RVS Freeflow Uitlaatsysteem 63,5mm
+ Motorinbouw eind januari 2010 d.z.v. Van Vught Tuning. Tot nu 13.000 km gereden!
+ ARL blok p/m 100.000km gereden voor inbouw
+ Specs: 215 pk en 490 Nm koppel
Verbruik is gemiddeld <5.5ltr / 100 km ( 1:18 )
Extra's Interieur:
- R32 interieur grijs, leer/alcantara
- R32 stuur
- Sport Edition teller met Fahrer Information System (FIS)
- MFD-D radio/navigation geïntegreerd met het FIS (route wordt in teller aangegeven)
- W8 Verlichting interieur
- R32 verlichte Luchtroosters
- GTI Schakelpook
- R32 Alu Deurgrepen
- R32 Lederen deurpanelen voor en achter
- TT Pedalen
Extra's Exterieur:
- Origineel xenon met starters achter op de units, incl. adapterkabels
- R32 US voorbumper met witte en/of oranje markeringslichten
- US achterlichten
- Jubi Sideskirts
- R-Line Achterbumper
- Grote rechter buitenspiegel
+ Auto is bijna geheel overgespoten in de afgelopen jaren m.u.v. rechts achter, kofferbak en dak
+ 2 nieuwe originele voorschermen
Onderstel:
- KW V1 schroefset 35-65mm
- H&R stabilisatiestang voor (aandrijfassen lopen dus niet aan)
- TT 312mm remmen voor
- Draagarmrubbers vernieuwd
- Achteras rubbers vernieuwd
- 18 inch OZ Ultraleggera matt black velgen (8.8kg/st.) zonder beschadigingen
- Continental SportContact3 banden 225/40ZR18 (7mm profiel)
Tegen meerprijs:
* Mov'it big brake kit z.g.a.n. met 323mm schijven t.b.v. vooras
* TT 256mm upgrade t.b.v. achteras
Puntjes:
# Steenslagplekje rechter achterdeel, wat is bijgewerkt
# Kofferbak slot zou evt. vervangen moeten worden na poging tot inbraak
Kortom een volle TDI in uitmuntende staat
- Distributieriem en waterpomp zijn met de ombouw vernieuwd
- Iedere 15000 km beurt gehad
- Onderhoud de afgelopen 4,5 jaar bij JB Autoservice of VVT
- Airco onderhoud in mei 2010 d.z.v. VAG Techniek
- Laatste beurt: 02 aug 2010
- APK tot juli 2011
Kmstand carrosserie: 368.000 km
Kmstand motor: p/m 100.000 km
Overige onderdelen zijn max. 2,5 jaar oud
Word nog dagelijks met plezier mee gereden
Vraagprijs is:
8500 Euro of een realistisch Bod
Mijn topic