De eerste data voor 2010 zijn bekend. We starten op 14 maart groots tijdens AutoMaxx Streetpower Op CPZ met 3 verschillende klassen.
Als eerst de nieuwe website:
www.timeattack.nl
Kan ik mij al aanmelden?
Ja dat kan! Ga naar de website en stuur de gevraagde gegevens naar mij toe ->
brian@402events.comDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
inschrijving sluit op: wo. 20 januari 2010. Meer info zie de website.
Welke klasses zijn er voor 2010?
Er zijn drie verschillende klasses waardoor het eerlijker verdeeld zal zijn:
Klasse 1: Semi Pro Street
In de Semi Pro Street verschijnen beginnende coureurs aan de start die nog niet veel circuitervaring hebben. Zij krijgen de kans om met een straatlegale auto hun snelste rondetijd neer te zetten. Deze laagdrempelige klasse geeft veel startende coureurs de kans om zich te laten zien en de ervaring op te doen om door te stromen naar de volgende klasse.
Klasse 2: Pro Street
In de Pro Street klasse nemen licht ervaren coureurs deel. Ook in deze klasse zijn het de straatlegale auto's die mogen meedoen. Deze klasse kenmerkt zich door een hogere snelheid aangezien de coureurs vaker hebben deelgenomen en de combinatie van auto en coureur een passende rondetijd oplevert.
Klasse 3: Extreme
In 2010 is er een nieuwe klasse aan Time Attack toegevoegd: Extreme. In deze klasse komen alleen extreme auto's (dit kunnen zowel straatlegaal, als voor het circuit geprepareerde auto's zijn) in het deelnemersveld. Uiteraard zitten er alleen ervaren coureurs achter het stuur die al eerder hebben bewezen in deze klasse thuis te horen!
Waarom geen apart eigen evenement voor Time Attack?
De afgelopen jaren hebben wij het als 402events geprobeerd om een eigen evenement op te zetten maar helaas was er niet genoeg draagvlak voor. Wel zal Time Attack het belangrijkste programma onderdeel zijn tijdens AutoMaxx Streetpower. De toevoeging van de derde klasse zal dan ook meer Time Attack tijd opleveren.
Verspreid het woord dat er weer een Time Attack aankomt en dat we weer gaan knallen! Time Attack kan alleen maar groeien als iedereen in de scene hier in bij draagt. Kom dus op met je leuke contacten!
Heb je nog ideeen of contacten, mail mij dan svp;
brian@402events.comDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Om af te sluiten wil ik graag een aantal foto´s met jullie delen, op de nieuwe Time Attack website staan dan ook een gallery van de bijna 250 beste foto´s van de afgelopen jaren:
www.timeattack.nl/nl/photos/show/421/47/..._of_time_attack.html