Tinus schrijft:
Toch ook even een compliment naar Daniel, die niet alleen eerste is geworden. Maar balangrijker met en auto die niet op circuitafstelling rijdt wel een 02:09 heeft gereden!!
Neem dan ook aan dat Daniel er de volgende TA ook gewoon weer bij is om zijn snelste tijd te verbeteren

Bedankt, maar ik wil wel ruilen met jouw 2e plek hoor! Als het qua werk/vrij meezit zal ik zeker weer mee doen. Heb een hoop verbeter punten gevonden. Zo is de combinatie 235 achter en 215 voor, verre van ideaal. Ik probeer een setje 225/45/17 rondom te bemachtigen. Misschien lukt het om kleinere schijven icm deze remklauwen te monteren, zodat ik weer naar 16" kan. 225/45/16 voelde echt stukken beter en is bovendien veel goedkoper. Misschien kunnen we binnenkort eens een uitstapje naar Engeland inplannen om wat bandjes in te slaan... (Jaja, bestellen kan ook maar is lang zo leuk niet!) Ook was de kont behoorlijk instabiel met inremmen op hoge snelheid. Denk dat Stabi's voor en achter en eventueel een tijdelijke vleugeltje daar wel verbetering in brengen. Verder is het Bilstein B14 onderstel nog net iets te veel op comfort uitgelegd wat dit soort doeleinden betreft. Hoop dat het mogelijk is hier andere veren en camberplates voor te krijgen. Anders maar eens zien hoe het INTRAX onderstel van Iwan bevalt.
Kortom... financieel nog geen einde in zicht.
Verder zal ik uiteraard jouw filmpjes grondig bestuderen voor het bochtenwerk, want wat gaat dat hard!!!
Ik zal zo even een filmpje van het winnende rondje van de Semi Pro Street plaatsen.