Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Afschermen forums

Re: Afschermen forums 06 okt 2009 10:16 #4252

  • nico
  • nico's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Mom says I ride the short bus because i'm special.
  • Berichten: 2128
Anne schrijft:
vpzeeman schrijft:
Juistem, en als men zicht daar niet aan kan houden hard ingrijpen.

zweepslagen, stokslagen en ip ban?

In een klein hokje zetten met een grote neger :laugh:

Ik heb wel een hele discussie in gang gezet zie ik, met een hele kleine stelling :laugh:
Leuk om de meningen van iedereen te lezen! Opzich kan ik mij overal wel wat in vinden.
Wat natuurlijk zo is; als er met respect voor anderen wordt getypt hoeft er eigenlijk helemaal niets afgeschermd te worden. Als iets niet in het openbaar moet/mag/kan is het beter om dit op de man (vrouw) af te zeggen, of via PM te doen.

Ik geef Moontje daarin ook gelijk dat de opzet van het forum is om op een open manier gezellig te kleppen over van alles. Daar past afschermen niet bij.

Ik ben overtuigd ;)
Ik haalde m'n schouders op bij de gevonden voorwerpen
Discussie gesloten.

Re: Afschermen forums 06 okt 2009 10:38 #4253

  • Anne
  • Anne's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
  • van mijn vrouw mag ik zeggen dat ik de baas ben
  • Berichten: 1392
kan me voorstellen dat als je elkaar wat "beter" leert kennen je ook een keer in een discussie komt waar niet iedere buitenstaander wat mee nodig heeft. je zou dan bijvoorbeeld kunnen besluiten om 1 forum onderdeel wel af te schermen puur voor geregistreerde gebruikers.
Discussie gesloten.

Re: Afschermen forums 06 okt 2009 11:30 #4254

  • Maurice
  • Maurice's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • -- KEEP ON MODIFYING --
  • Berichten: 2120
welke dan?
----KEEP ON MODIFYING ----
Discussie gesloten.

Re: Afschermen forums 06 okt 2009 11:54 #4255

Graag voorbeeld idd.
Ik heb niet het idee dat er dingen gezegt worden die niet kunnen.
Ik ben ook voor gewoon open en gewoon dat iedereen een beetje nadenkt voor dat je wat zegt.
Andere afzeiken doen we hier toch niet op dit forum. (toch?)
Gewoon gezellig lullen over dikke turbo's en dan komt het allemaal goed! :P

Johan
To much horsepower is never enough.
Discussie gesloten.

Re: Afschermen forums 06 okt 2009 12:03 #4256

  • Maurice
  • Maurice's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • -- KEEP ON MODIFYING --
  • Berichten: 2120
amen
----KEEP ON MODIFYING ----
Discussie gesloten.

Re: Afschermen forums 06 okt 2009 12:41 #4257

  • nico
  • nico's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Mom says I ride the short bus because i'm special.
  • Berichten: 2128
Ben het inderdaad wel eens dat afschermen de openheid en spontaniteit misschien niet ten goede komt.
Nja, mocht het forum wel explosief groeien, dan kan het altijd nog ingevoerd worden. Het scheelt al dat het gelukkig makkelijk te realiseren is.
Ben het ook met Johan eens dat je het niet moet willen om mensen af te zeiken op een forum. Het levert niks op; enkel dat je jezelf in de problemen werkt.
Conclusie; mooi zo doorgaan als 't nu gaat :laugh:

Overigens complimenten voor iedereen, vind het zo een leuk clubje met elkaar hier op het forum!
Ik haalde m'n schouders op bij de gevonden voorwerpen
Discussie gesloten.

Re: Afschermen forums 06 okt 2009 12:52 #4260

Mensen die frustraties hebben kopen maar lekker een boksbal of gaan naar voetbal in het weekend ;)
En niet zeiken op een forum, gewoon gezellig houden hier en wat leren van elkaar.
Ik vind dat dat ook allemaal erg goed gaat hier. :laugh:

Johan
To much horsepower is never enough.
Discussie gesloten.

Re: Afschermen forums 06 okt 2009 12:58 #4261

  • Anne
  • Anne's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
  • van mijn vrouw mag ik zeggen dat ik de baas ben
  • Berichten: 1392
ik zeg niet dat het nodig is, draag alleen suggesties aan. ben het helemaal met de meesten eens dat het gewoon een gezellige boel is zo en dat we vooral moeten proberen dit zo te houden.

en idd mensen die echt anderen gaan afzeiken direct korte metten mee maken.
Discussie gesloten.

Re: Afschermen forums 06 okt 2009 14:47 #4268

  • Marten
  • Marten's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
  • Berichten: 315
Als je bepaalde delen gaat afschermen, krijgen nieuwe leden sommige dingen compleet niet. Als dat dan wel weer aangehaald word in bepaalde topics kan dit tot een hoop verwaring leiden. Dus alst niet nodig is, zou ik er niet aan beginnen.
Golf IV AHF - 156pk/382nm - Eibach
Discussie gesloten.

Re: Afschermen forums 06 okt 2009 14:56 #4271

  • nico
  • nico's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Mom says I ride the short bus because i'm special.
  • Berichten: 2128
Marten schrijft:
Als je bepaalde delen gaat afschermen, krijgen nieuwe leden sommige dingen compleet niet. Als dat dan wel weer aangehaald word in bepaalde topics kan dit tot een hoop verwaring leiden. Dus alst niet nodig is, zou ik er niet aan beginnen.

Ja en nee; mijn insteek in het begin was om het volledige forum af te schermen; dus enkel toegankelijk maken voor mensen die zich geregistreerd hebben. Dan krijg je dat probleem ook niet. Het geeft alleen wel een drempel om lid te worden. Nu is het forum laagdrempelig en omdat (naar mijn mening) het respect over en weer vrij duidelijk zichtbaar is, is de stap om lid te worden ook niet erg groot.

Het is denk ik even afwachten tot iemand van 'buitenaf' lid wordt, en wat voor die persoon de directe beweegreden is om lid te worden. Dus iemand die niet via-via lid wordt. Ik ben daarom op dit moment ook van mening dat er daarom nu ook geen directe reden voor afschermen is.

Het idee voor afscherming kwam overigens in mij op aan de hand van het 'remmentopic' en sommige reacties daar (waar ik mij prima in verplaatsen kon, maar voor de bedoelde personen zelf minder leuk konden zijn) :woohoo:
Ik haalde m'n schouders op bij de gevonden voorwerpen
Discussie gesloten.

Re: Afschermen forums 06 okt 2009 16:17 #4275

  • Marten
  • Marten's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
  • Berichten: 315
Ja dat remmentopic kan verkeerd opgevat worden en daarom kan er wel weer genoeg reden zijn voor mensen om dit forum eens lekker er van langs te geven.
Maar als je met zijn allen zorgt dat er geen reden is top ophef, niets aan het handje. Dit verhaalte post ook iedereen in zijn eigen woorden dus dat moet goedkomen.
Golf IV AHF - 156pk/382nm - Eibach
Discussie gesloten.

Re: Afschermen forums 06 okt 2009 19:38 #4282

  • herold
  • herold's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Berichten: 3681
Maurice wrote:
hangt van de persoon af, bij jou anne had ik je sigaretten gestolen en je zonder geld op weg naar je klanten gestuurd

:laugh: :laugh: :laugh:
Kijk zo op deze manier moet het kunnen.
Mensen die hier op dit moment posten kennen elkaar wel, via via of persoonlijk.
Mochten er toch eens oneenigheden zijn dan heb je ook altijd nog de telefoon om dingen uit
te spreken.
Soms worden woorden die geschreven(getypt)zijn anders begrepen dan ze bedoelt zijn(worden).
Maar dit is nu niet aan de orde, dus mooi zo doorgaan met zijn allen. :TE01:
A3 8P BKD DSG 175PK/392NM

Discussie gesloten.

Re: Afschermen forums 07 okt 2009 12:24 #4320

  • Moontje
  • Moontje's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
  • Berichten: 162
We zijn toch allemaal oud en wijs genoeg om mekaar met respect te behandelen..
Bij ons staat deze namelijk gewoon op 1!!
Op bepaalde forums is dit helaas niet aan de orde, en daartoe wil ik me absoluut niet verlagen!
Iedereen is een mens met een mening en daar hoor je respect voor te hebben (tot een zekere hoogte natuurlijk.. :huh:

Ik heb gemerkt (vooral de laatste tijd) dat je met respect en open en eerlijkheid het allermeeste bereikt, hier heb ik altijd voor gestaan.. maar nu zien we ook dat we daar veel voor terug krijgen!

Als je mensen niet met respect kan behandelen, hoor je hier simpelweg niet...
Ik heb liever dat je daar de grens stelt, dan dat je dingen zegt of doet waar een bepaalde club voor staat.. Doe je dit niet volgens het club boekje, hoor je er volgens hen ook niet bij...
Ik zie dat meer als een sekte.. En zie het resultaat bij deze groepen, ze verliezen altijd!!!

Misschien beetje raar verwoord, maar de meesten weten wel wat ik bedoel!

En natuurlijk wordt er meegelezen op dit forum door mensen van buitenaf..
Ik zie het dan zo dat het blijkbaar heel interessant is wat we hier met ons allen doen en posten!

Moontje B)
Moontje SDI Powerrrr...
Discussie gesloten.

Re: Afschermen forums 07 okt 2009 20:36 #4345

  • Anne
  • Anne's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
  • van mijn vrouw mag ik zeggen dat ik de baas ben
  • Berichten: 1392
Moontje schrijft:
We zijn toch allemaal oud en wijs genoeg om mekaar met respect te behandelen..
Bij ons staat deze namelijk gewoon op 1!!
Op bepaalde forums is dit helaas niet aan de orde, en daartoe wil ik me absoluut niet verlagen!
Iedereen is een mens met een mening en daar hoor je respect voor te hebben (tot een zekere hoogte natuurlijk.. :huh:

Ik heb gemerkt (vooral de laatste tijd) dat je met respect en open en eerlijkheid het allermeeste bereikt, hier heb ik altijd voor gestaan.. maar nu zien we ook dat we daar veel voor terug krijgen!

Als je mensen niet met respect kan behandelen, hoor je hier simpelweg niet...
Ik heb liever dat je daar de grens stelt, dan dat je dingen zegt of doet waar een bepaalde club voor staat.. Doe je dit niet volgens het club boekje, hoor je er volgens hen ook niet bij...
Ik zie dat meer als een sekte.. En zie het resultaat bij deze groepen, ze verliezen altijd!!!

Misschien beetje raar verwoord, maar de meesten weten wel wat ik bedoel!

En natuurlijk wordt er meegelezen op dit forum door mensen van buitenaf..
Ik zie het dan zo dat het blijkbaar heel interessant is wat we hier met ons allen doen en posten!

Moontje B)

Amen laiverd! soms begrijpen we elkaar best :P :kiss:
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.269 seconds