We hebben echt een geweldige (lange) dag gehad.
Om 4.00 uur

vertrokken vanuit Drachten en via Zwolle en Arnhem naar de Nordschleife gereden.
Onderweg was het vanaf Arnhem er mistig en dan wordt het wereldje toch wel erg klein, dus met gepaste snelheid zijn wij naar Adenau gereden, enkele uitschieters daargelaten

Om 9.00 waren we op de plaats van bestemming, even een beetje de omgeving verkend, het is daar erg mooi en erg leuke weggetjes voor het nodige stuurwerk.
Toen op enkele plekken lang de NS gekeken en genoten van al dat mooi's dat langs reed.
Het was toch ook mijn bedoeling om een rondje te gaan sturen en na enige lichte twijvel toch besloten te gaan. :TE01:
Met Marco naast mij op de bijrijders stoel een rondje gereden, eerst eens lekker verkennen en al dat snelle spul mooi voorbij laten en daar hoort ook goed speigelen bij.
Super! Wat een ervaring. Jeehaaaa, f*ck wat gaaf, waren geloof ik het eerste wat ik zei toen het rondje op zijn einde liep.
Toen nog even een rondje buiten het circuit gereden om de boel even af te laten koelen en
terug naar de andere mannen en de ervaring uitwisselen. (nadat ik natuurlijk mijzelf heb beloond met de befaamde aufKleber.

)
Ik wilde nog een rondje en Tjitte was de eerste die reageerde dus die werd nu mijn bijrijder,
dit rondje ging op iets hogere snelheid maar dan wel binnen mijn kunnen.
Er zullen voor de toekomst nog vele rondjes in het verschiet liggen voordat ik de snelheid, ideale lijnen en rempunten onder de knie heb.
Maar ik weet nu al een ding zeker, verslavend is het zeker.
Op naar een leuk 2010.
Daniel (met, ben even zijn naam kwijt

)leuk om je toch nog even gezien en gesproken te hebben en de volgende keer wel even je telefoon aanzetten.
Filmpjes en foto houden jullie nog tegoed !