Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: Custom blower meeting in Zevenaar 14 augustus 2011

Custom blower meeting in Zevenaar 14 augustus 2011 09 apr 2011 10:38 #19761

  • struikie
  • struikie's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • VVT powered
  • Berichten: 3073
www.audiforum.nl/forum/offtopic-praatjes...g-2011-zevenaar.html




Aan alle motor tuners, rubberverbranders, stoplicht sprinters en dynosheet verslaafden !

De 2e Custom Turbo en Supercharger Meeting wordt weer voorbereid.

DATUM: ZONDAG 14 AUG 2011
LOCATE: ZEVENAAR (bij Arnhem) , waarschijnlijk weer het AC Restaurant Zevenaar (ovb)
Doesburgseweg 43, 6902 PL Zevenaar, Klik hier voor map
TIJD: Van 12.00 uur tot 16.00 uur
Uiteraard is de meeting gratis !

Het vorig jaar was de eerste gehouden en dat werd een groot succes.

Hier is een filmpje van die meeting:
http://www.youtube.com/watch?v=tdKy5VjJhM0

En hier zijn de foto’s om een indruk te krijgen:
http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=2076

Natuurlijk vind deze meeting dit jaar zijn vervolg en ik ben dus weer op zoek naar VIP auto's en bezoekers.

Iedereen is welkom op de meeting, maar de hoofdparkeerplaats is gereserveerd voor de VIP auto's. Een VIP auto is een auto met een verbouwde turbo of supercharger installatie. Chiptuning alleen is niet genoeg; een grotere blower (turbo of supercharger), intercooler water/meth injectie system of nitro systeem maakt een auto zeker een VIP auto.

Het vorig jaar hadden we: Alfa Romeo ( 1 ), Audi (1),BMW (5), Chevrolet (1), Ford USA (1),Mazda (1), Mercedes AMG (1), Mitsubishi (1), Nissan (2), Opel (1), Seat (3), Subaru (2), Toyota (4), Volvo (4) en Volkswagen (1). Er waren ook wat "specials", deze categorie omvat speciale auto's die zeldzaam zijn of veel mods hebben. Het vorig jaar was deze lijst een Dodge Magnum, Mercedes Lorinser, BMW 635csi, Audi Coupe GT, BMW 540 Touring en een Honda Civic heavily modded. Heb je geen custom turbo maar wil je een plek bij de specials, laat het me weten. Let wel, dit is geen "plastic fantastic" meeting; specials zijn welkom, maar hoofd thema is en blijft custom turbo’s en superchargers. Het gaat om wat er onder de motorkap zit !

Gezelligheid is van groot belang, en het is geweldig om allerlei merken eens bij elkaar te zien en de typische mods per merk.

Natuurlijk wordt er weer gefilmd en foto’s gemaakt, dus laat die lak blinken ! Wellicht zet je je motorkap open en wil je ook daar een keer met de stofdoek vegen ...

Dit jaar wil ik graag een “Info Sheet”, die achter de voorruit wordt geplaatst. De info sheet kan bijvoorbeeld laten zien:
- Merk, type, jaartal en eventueel uitvoering
- Dynosheet gegevens (met plaatje hopelijk)
- Typische mods die je gedaan hebt

Ik weet dat sommige mensen zoveel mods hebben dat ze een klein boekje kunnen vullen. Ik hoop dat je de belangrijkste kan opschrijven; ik wil het bij een pagina laten; dan heb je ook nog wat te vertellen op de dag zelf !

Als je de gegevens van je auto mailt ( Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ), dan zorg ik voor de sheet. Je mag de info sheet natuurlijk ook zelf maken ! Als je me mailt, vergeet AUB niet je website en nickname te melden.


Ik hoop jullie allemaal te zien, als VIP, special of als bezoeker !

Veel gebooste groetjes,

Jeroen Cabbolet aka dubversion.

PS: Binnenkort volgt een update met de lijst van mensen die als VIP of special komen (ovb).





Hallo allemaal !

Ondanks dat de meeting nog erg ver weg is, en de meeste onder jullie echt nog niet kunnen zeggen of ze uberhaupt kunnen vanwege vakantie, heb ik toch al wat mensen mogen noteren in deze OVB (Onder Voorbehoud) lijst.
Ik hoop dat de lijst blijft groeien en dat het andere mag aansporen om zich ook op te geven. Een aantal mensen die er vorige keer bij waren hebben zich ook nu weer aangemeld, en ik heb ook al wat nieuwe mensen mogen noteren, zoals de eerste Franse bolides en de eerste diesel !


VIPs voor 2011:
Jeroen Cabbolet - bmw 325ti Compact met TS2 Supercharger
Peter - Skyline R32 gtr V-spec 720 PK
DaytonaM3 – BMW E36 Turbo 707 PK
tjabbo - toyota supra
the wulfen - nissan skyline R32 GTR
Dark rider – Volvo Stage 5
Marko – Volvo C70 310 PK
Wilco – AMG s55 supercharged
struikie - Audi A4 8D 1.9TDI AHU met GTB2056VK
Eric roos – peugeot 205 met 466 pk
Bas Aalbers - Peugeot 205 gti 322 pk
Anthony – Toyota supra
broekie – Mitsubishi lancer evo
Ruurd – Toyota supra
Don’t panic - honda civic turbo
Maestroxl – BMW E46 330i TS2+



Specials:
Lefty – Audi Coupe GT
Haico - Opel commodore
Jeffgtturbo - Subaru impreza
Richard – s600 Lorinser


Als je op de lijst wilt staan, mail me AUB. Vergeet ook AUB niet wat details te mailen van je auto om de info sheet te maken.
De volgende VIP lijst volgt weer over een tijdje.

Veel gebooste groetjes,

Jeroen Cabbolet aka dubversion
| 2005 Audi A4 B7 Avant | Pro-line | 2.0TDI 16V BLB | 260.000 km | FMIC | GTB2056VZK | VVT tuned | ???pk ???Nm |
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Custom blower meeting in Zevenaar 14 augustus 2011 09 apr 2011 13:00 #19763

  • Maurice
  • Maurice's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • -- KEEP ON MODIFYING --
  • Berichten: 2120
en jij bent daar struik??

is voor mij wel dicht bij voor de verandering.
----KEEP ON MODIFYING ----
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Custom blower meeting in Zevenaar 14 augustus 2011 09 apr 2011 13:21 #19764

  • struikie
  • struikie's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • VVT powered
  • Berichten: 3073
Maurice schrijft:
en jij bent daar struik??

is voor mij wel dicht bij voor de verandering.

denk dat ik er wel even heen ga...

JW
| 2005 Audi A4 B7 Avant | Pro-line | 2.0TDI 16V BLB | 260.000 km | FMIC | GTB2056VZK | VVT tuned | ???pk ???Nm |
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.232 seconds