hier ben ik weer.
het is een schande. heb niet meer verder kunnen werken aan de motor. te druk

nu ik terug een beetje tijd heb ga ik verder doen aan de motorblok.
want ik heb de blo echt nodig. begin meer en meer op de top gear challenges te lijken. maar water bijvullen.
en door de hoge druk lekt het langs het thermostaat huis en lang het huis waar de temp sensor zit.
dus het wordt hoog tijd.
nu heb ik een probleempje
kameraad wil de 110pk verstuivers kopen. krijg er alleen die van cillinder 1 er niet uit. enige tips?
weet er hier iemand mss een bedrijfje in belgie waar ze sputter lagerschalen verkopen. liefst in limburg in de buurt van hasselt ( belgie )
als ik de compressie verlaag dmv de zuigers kan ik dan tijdelijk op het getuned programma rijden?? want ik moet met de auto nog tot bij vvt geraken dan.
gaat dit niet, blijven er originele zuigers inzitten.
koppakking: is daar wat sterkers in te vinden?
ze hebben mij aangeraden om de keerringen van de krukas mee te vervangen. wat zeggen jullie??
zuigerveren set welke moet ik daar van nemen de originele van vw of wat anders??
heeft er iemand hier op de forum verstand van versnellingbakken?
mijn doet raar. als ik achterruit rij en ik laat de gas los begint de bak te janken geef ik gas bij stopt het.
ook schakeld hij regelmatig niet goed in achteruit. en hoor je een lag en je voelt het ook.
met snel schakelen dan kraakt de 3 de versnelling altijd.
en schakelen doet hij ook niet zo fris. het lijkt wel dat het in 2 stappen gaat, in versnelling zetten.
als er iemand wat verstand van heeft....
greetz