Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: motor ahf "reviseren" + wat veiliger maken voor de

Re: motor ahf 24 sept 2010 23:47 #16408

  • Maurice
  • Maurice's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • -- KEEP ON MODIFYING --
  • Berichten: 2120
Didden schrijft:
nu heb ik een probleempje
kameraad wil de 110pk verstuivers kopen. krijg er alleen die van cillinder 1 er niet uit. enige tips?

de kop met een vlampunt LICHT verwarmen, niet te lang op 1 punt blijven hangen met de vlam.
aleen rond de verstuiver stoken.
bus wd40 er bij en een goe passende sleutel om de verstuiver 90 graden heen en weer te wrikken.

Didden schrijft:
weet er hier iemand mss een bedrijfje in belgie waar ze sputter lagerschalen verkopen. liefst in limburg in de buurt van hasselt ( belgie )

bij het dichtsbijzijnde motor revisie bedrijf bestel je o.e.m afn drijfstang lagers.
dat zijn sputter lagers.


Didden schrijft:
als ik de compressie verlaag dmv de zuigers kan ik dan tijdelijk op het getuned programma rijden??

ja.


Didden schrijft:
koppakking: is daar wat sterkers in te vinden?

nee, johan rade mij een 1 pei (dikte) oem afn koppakking aan.
heb ik ook gekocht.
heb wel bij vvt een set halve rek kopbouten gekocht.


Didden schrijft:
ze hebben mij aangeraden om de keerringen van de krukas mee te vervangen. wat zeggen jullie????

natuurlijk meteen vervangen.


Didden schrijft:
zuigerveren set welke moet ik daar van nemen de originele van vw of wat anders?

ik heb gewoon oem, maar mischien heeft www.totalseal.com/ wat voor je.

Didden schrijft:
heeft er iemand hier op de forum verstand van versnellingbakken?
mijn doet raar. als ik achterruit rij en ik laat de gas los begint de bak te janken geef ik gas bij stopt het.
ook schakeld hij regelmatig niet goed in achteruit. en hoor je een lag en je voelt het ook.
met snel schakelen dan kraakt de 3 de versnelling altijd.
en schakelen doet hij ook niet zo fris. het lijkt wel dat het in 2 stappen gaat, in versnelling zetten.
als er iemand wat verstand van heeft....

ja, ruil of sloopbak kopen.
die bak moet los en is waarschijnlijk duurder om te repareren dan vervangen.
mischien is een asd bak (dacht ik) van en mk3 wat voor je.
dat is dacht ik de langste 5 bak.........niet gunstig voor de sprint.
----KEEP ON MODIFYING ----
Laast bewerkt: 24 sept 2010 23:49 Door Maurice.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.213 seconds