na een uur of 5 strippen was dit het resultaat.
de einenaar was met cb-80 compleet met bak gekomen.
het blok verkeerde nog in redelijke staat.
1e cil had wat waterplekken van een koelvloeistof lekage.
ook het onderste drijfstanglager had een plekje.
er blijft veel schroot over wat zo de ijzer bak in kan.
de kop leek zijn beste tijd te hebben gehad, was al ergens aan gelast en kon niet zien dat de koelvloeistof lekage van de koppakking weg kwam.
maar goed ik wou toch een kop over midden zagen dus dat zal deze worden.
netjes op geruimd, alles in zaken met boutjes en daar op een beschijving.
een extra cilinderkop, ook hebben we 2 extra krukassen want weet zo geen aftermarket vervanging en ze worden niet meer gemaakt.
hier de compressor, een earodyne turbo inlaat kant met een hand gemaakte duitse tandwieloverbrenging.
hier is er maar 1 van.
nou moet ik ff contact op nemen met KMS om te kijken welke oem sensoren we wel gaan gebruiken en welke niet.
ook naar ff naar de motor reviesie en kijken hoe we dit blokje weer 100% krijgen (overmaat of niet, honen) en poeder coaten.
we zijn er achter dat er geen grotere inlaat kleppen in kunnen dus besteden we maar wat meer aandacht aan de inlaat.
de eigenaar had al een groter gasklep huis gekocht maar ik had een beter idee.
we gaan itb"s van een motorfiets pas maken.
dus zo iets.