Weer nieuws.
Vandaag "kleine" beurt gehad. Dus even olie en filter vervangen bij Freddie. Luchtfilter had ik thuis al gedaan.
Al snel bleek er mer mis. Binnenste homohoes flink stuk. Dus nieuwe homo en nieuwe hoes moest er komen. Die hebben we bij VVT gehaald. Was niet dichter bij te vinden. Was kort maar wel gezellig! Daarnaast was de lip aan de veerpoot waar de stabi aan vast zit afgescheurt. Die er weer op gelast. De andere kan was een jaar geleden ook al opnieuw gelast.
Al met al flink wat tijd zoet geweest.
Hiernaast is ook nog ander groot nieuws.... Eigenlijk treurig nieuws voor de Golf. Hij gaat me binnenkort verlaten........

De ouderdom en wat andere dingetjes heeft me doen besluiten dat er wat nieuwers en groters moet komen. Eerst het geld uit de G4 halen. Dus strippen en verkopen. Dan een tijdje met 1 auto, de Polo, en kijken naar wat nieuws. We gaan kijken naar een Passat 3C variant 2.0 TDI Highline. Dit uitzicht maakt me weer blij!
Over 2 weken gaat de Golf naar VVT om hem motorisch verkoopklaar te maken. Dus nokas, verstuivers, uitlaat, sensoren voor meters eruit en dan een chip. Turbo blijft.
Ondertussen alle andere "leuke" onderdelen een nieuwe eigenaar bezorgen.
Het lijstje met extra's staat in dit topic, dus als er iemand interesse heeft....