Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: vieze kut hoere drank....!

vieze kut hoere drank....! 22 mei 2011 01:56 #20159

  • nico
  • nico's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Mom says I ride the short bus because i'm special.
  • Berichten: 2128
Kan niet slapen en wil even het verhaal van mij af typen.

Mijn broertje heeft vanavond een erg zwaar verkeersongeluk gehad.
Eerder op de avond wilde ik nog een rondje op de brommer rijden. Ik kwam hem thuis tegen; hij verteld een paar vrienden van de kroeg te gaan halen.
Ik vroeg hem nog of hij zelf niet gedronken had omdat hij nu dus rijden moest, en zelf ook vanaf een andere kroeg kwam.
Hij verzekerde mij niets gehad te hebben; kwam helemaal goed. Ik heb veel met hem gepraat in het verleden over alchol en de gevolgen, dus ik vertrouwde hem hierin. Ik wist dat hij in het verleden wel eens reed met alcohol op, maar door een voorval in de familie met drank en rijden dacht ik dat hij genezen was.

De hele avond gezeten met een raar onderbuikgevoel...
Rond tien uur zat ik bij mijn vriendin en zie hem opeens voorbij rijden met een redelijke snelheid. Hier werd ik al niet rustig van; hij heeft een flink verlaagde bmw en heeft een hekel aan drempels, die daar erg veel in de straat liggen.

Ongeveer 20 minuten later met mijn vriendin vertrokken richting mijn huis. Toen we er bijna waren zag ik zeker 6 politieautos en 3 ambulances; ongeluk! Mijn hart begon al sneller te kloppen; het zou toch niet?....
Toen maar naar huis gereden, waar zijn auto niet stond. Ongeruster...
Naar zijn vrienden gereden, waar de auto ook niet stond, naar het jeugdhonk gereden: ook geen broertje.
Toch maar terug naar het ongeval; toen zag ik het al....
Hij en 2 vrienden hebben zeker 30 engeltjes bij zich gehad. Ze hebben met flinke snelheid een stoepje geraakt, andere kant weg geraakt, een boom met een flinke diameter compleet plat gereden en zo tot stilstand gekomen. Alemaal zonder gordel....

In paniek mijn broertje gezocht die er wonderwel goed aantoe was. één van de inzittenden werd door de ambulance meegenomen en de derde was op wat snijwonden er goed aantoe.
Overal stukken auto; een voorwiel met ophanging er compleet onderweg, subwoofer uit de kofferbak geslingerd (lag 50 m verderop), ravage....

Geprobeerd met de politie in gesprek te komen, die eerst alleen pissig reageerden omdat ik achter het lint gekomen was. Toen ik uitlegde dat het mijn broertje was werden ze wat milder.
Wat bleek; hij had toch drank gehad.... hoe stom kan je zijn

Mijn broertje was inmiddels aangehouden. Even kort bij hem gezeten in de politieauto, maar er viel niet echt mee te praten. Hij dacht dat hij zijn vrienden doodgereden had en was compleet in paniek.

Omdat de situatie er toch niet om veranderde maar naar huis gegaan. Mijn vader is er net weer met hem. 650ugl was de uitslag. Ik hoop en weet vrij zeker dat dit een pijnlijke maar goede les voor hem geweest is. De beide inzittenden zijn er (achteraf) goed vanaf gekomen.
Hij is chauffeur en heeft nu gewoon een probleem; daar is hij zich goed van bewust. Op het feestje waar hij de vrienden moest halen heeft hij een paar biertjes gehad. Het bleek verder dat hij in het begin van de middag ook wat gehad heeft.
Naast de hele situatie een enorme teleurstelling. Ondanks alles laat ik hem niet zitten. Er staat hem nog een hoop te wachten. Ik heb al even gekeken; cbr zit hij aanvast maar hij zal zijn rijbewijs naar alle waarschijnlijkheid wel na 10 dagen terug krijgen.

Ik hoop dat het verhaal te volgen is, ben er zelf nog beroerd van. Toen ik de auto zag staan draaide mijn maag echt om. Ben in ieder geval dolblij dat iedereen het er goed vanaf heeft gemaakt. Hoop echt dat hij zijn les geleerd heeft.....
Ik haalde m'n schouders op bij de gevonden voorwerpen
Laast bewerkt: 22 mei 2011 01:56 Door nico.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: vieze kut hoere drank....! 22 mei 2011 09:09 #20160

  • Iwan
  • Iwan's Avatar
  • Afwezig
  • Senior Tuner
  • Cupra D
  • Berichten: 604
heftig verhaal nico! lijkt me een heel vervelend gevoel als je bij een ongeval aankomt en je de auto van een bekende in de kreukels ziet liggen. gelukkig is het nu alleen maar materiele, financiele en ego schade. je broertje en zn vrienden zijn er tenminste nog.
mijn TDI rijdt 1 op 6, pk/kg welteverstaan:)
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: vieze kut hoere drank....! 22 mei 2011 09:57 #20161

  • struikie
  • struikie's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • VVT powered
  • Berichten: 3073
Iwan schrijft:
heftig verhaal nico! lijkt me een heel vervelend gevoel als je bij een ongeval aankomt en je de auto van een bekende in de kreukels ziet liggen. gelukkig is het nu alleen maar materiele, financiele en ego schade. je broertje en zn vrienden zijn er tenminste nog.

+1
het leven geeft je soms een hard les...
goed dat je het van je af schrijft, al zal het zomaar alles wegnemen...

JW

PS. wat doet blik tegenwoordig per kilo? ;)
| 2005 Audi A4 B7 Avant | Pro-line | 2.0TDI 16V BLB | 260.000 km | FMIC | GTB2056VZK | VVT tuned | ???pk ???Nm |
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: vieze kut hoere drank....! 22 mei 2011 09:59 #20162

  • vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
  • Berichten: 1903
Sjezus.....

Wat een verhaal man. In ieder geval sterkte vanuit mijn kant.
If you can leave black marks on a straight from the time you exit a corner till the time you brake for the next turn, then you have enough horsepower. (Mark Donohue)
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: vieze kut hoere drank....! 22 mei 2011 10:57 #20164

  • Fred
  • Fred's Avatar
  • Afwezig
  • Senior Tuner
  • Berichten: 860
Sterkte Nico!
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: vieze kut hoere drank....! 22 mei 2011 12:57 #20166

  • nico
  • nico's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Mom says I ride the short bus because i'm special.
  • Berichten: 2128
Bedankt voor de reacties! We zijn nu gelukkig weer een beetje 'down to earth'.
De schade kom je wel weer overheen inderdaad, en lichamelijk komt iedereen er gelukkig weer bovenop.
Hij heeft nu alleen een hele lange weg te gaan om er weer bovenop te komen met betrekking tot betalen van de schade, rijbewijs terugkrijgen, cbr traject, etc. Bitter maar volledig aan hemzelf te wijten.
Een harde maar goede les denk ik....

Iwan schrijft:
heftig verhaal nico! lijkt me een heel vervelend gevoel als je bij een ongeval aankomt en je de auto van een bekende in de kreukels ziet liggen. gelukkig is het nu alleen maar materiele, financiele en ego schade. je broertje en zn vrienden zijn er tenminste nog.

Ik was er in eerste instantie voorbij gereden omdat de weg afgezet was. Ik had alleen de hele avond al een raar onderbuikgevoel, dat er wel eens iets mis kon zijn. Daarom ook een rondje gereden om te kijken of hij ergens te vinden was, en daarna terug gegaan.

Zie ook: www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/138...-oldekerk-video.html
Ik haalde m'n schouders op bij de gevonden voorwerpen
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: vieze kut hoere drank....! 22 mei 2011 17:18 #20167

  • Marten
  • Marten's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
  • Berichten: 315
Geen mooi verhaal Nico..
Sterkte ermee!
Golf IV AHF - 156pk/382nm - Eibach
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: vieze kut hoere drank....! 22 mei 2011 21:20 #20171

  • herold
  • herold's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Berichten: 3681
Dit is niet een gebeurtenis om trots op te zijn, gelukkig heeft iedereen
het er levend vanaf gebracht, dat lees je ook wel eens anders.
Laat het idd een goede les voor hem en zijn vrienden zijn,
een gewaarschuwd mens........
Zie de foto's net very lucky guy's :S
A3 8P BKD DSG 175PK/392NM

De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: vieze kut hoere drank....! 23 mei 2011 07:53 #20172

  • Swappi
  • Swappi's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
  • Berichten: 354
Ik heb hier geen woorden voor..
Sterkte ermee en hopelijk heeft hij hier een wijze les van.
http://http://yfrog.com/6g15012010094j
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: vieze kut hoere drank....! 23 mei 2011 09:52 #20173

  • nico
  • nico's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Mom says I ride the short bus because i'm special.
  • Berichten: 2128
Nogmaals bedankt voor 't meeleven!

Iedereen is nu weer een beetje terug op aarde, besef komt nu behoorlijk.
Mijn broertje zal (terecht) flink gestraft worden voor wat hij gedaan heeft, dus het zal nog een flink staartje krijgen.
Ik schat de totale schade incl. auto op 10000 euro. Daarnaast maar afwachten of hij zijn rijbewijs behoud.
Ik haalde m'n schouders op bij de gevonden voorwerpen
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: vieze kut hoere drank....! 23 mei 2011 14:22 #20177

  • Anne
  • Anne's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
  • van mijn vrouw mag ik zeggen dat ik de baas ben
  • Berichten: 1392
Hey Nico, jij en je broer sterkte.

maar hij is natuurlijk wel een enorme lul en zwaar de lul.

zo blij als ik voor je ben dat iedereen het er goed vanaf heeft gebracht, zo terecht is de straf die hij ervoor krijgt...

helaas ken ik wel meer mensen diue regelmatig met een borrel achter het stuur kruipen, hoop dat die het nu ook eens afleren....
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.548 seconds