Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: Nieuw uitgekomen racespellen

Nieuw uitgekomen racespellen 21 sept 2009 23:20 #3717

• Leander
  • Leander's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator

Ik heb vandaag Colin McRae Dirt 2 gekocht en ik ben nu 3 weken vrij dus ik heb mooi de tijd om dit spel eens goed te testen.
Maar ik ben benieuwd of iemand de nieuwe Need For Speed Shift heeft gespeeld, want dit spel lijkt mij ook wel interessant eigenlijk!

En ik ben heel erg benieuwd naar Grand turismo 5!

De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re:Nieuw uitgekomen racespellen 22 sept 2009 09:54 #3726

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Ik heb daar toch echt geen tijd voor......

Ik heb een PS2 staan, maar die staat vooral stof te vangen :blush: . Die heb ik gebruikt om de Nordschleife te leren kennen.
If you can leave black marks on a straight from the time you exit a corner till the time you brake for the next turn, then you have enough horsepower. (Mark Donohue)

Re:Nieuw uitgekomen racespellen 24 sept 2009 22:11 #3796

• Leander
  • Leander's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
Ik heb Dirt 2 nu een paar dagen gespeeld en het is zeker wel een mooi spel, maar ik mis het echte rallygevoel wat ik meer had bij het vorige spel.
Bij de vorige Dirt kon je meer echt rallyrijden met de nieuwste WRC modellen en de wat oudere, inclusief de Pikes Peak met de Oer-Quattro terwijl je met Dirt 2 toch meer van alles wat doet.
Dirt 2 is meer van de rallycross en 4x4 truckracen en met buggy's en zo, en dat is op z'n tjd best leuk maar ik vind rallyrijden door de bergen van Italië in een Subaru toch wat leuker eigenlijk.

Re:Nieuw uitgekomen racespellen 26 sept 2009 14:58 #3858

• Ray
  • Ray's Avatar
  • Afwezig
  • Administrator
Ben benieuwd, heb het spel besteld en komt dinsdag binnen...
Word tijd om mn race-seat voor de PS3 eens helemaal af te maken ;) .
Echte liefde roest niet, mijn Renault wel! | Het mag stuk gaan.... Als het maar hard gaat!

Re:Nieuw uitgekomen racespellen 28 sept 2009 19:01 #3936

• Leander
  • Leander's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
Ik ben benieuwd wat jij van Dirt 2 vind, sommige dingen zijn echt irritant zoals die buggy's en trucks.

Re:Nieuw uitgekomen racespellen 02 okt 2009 21:00 #4127

• Leander
  • Leander's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
Deze revieuw heb ik geschreven op gamesmeter.nl

Ik heb mij speciaal aangemeld om een mening te geven over dit spel, de vorige Dirt vond ik echt heel erg goed dus ik zonder twijfel kocht ik Dirt 2 maar na een paar dagen spelen zijn er wel een paar dingen waar ik mij helemaal kapot aan irriteer.
Waar is eigenlijk het echte rally rijden? Je kan maar een paar keer echt rally rijden met een navigator en de keuzes qua auto is dan heel erg magertjes, Subaru of Mitsubishi en een paar auto's waar nog nooit een WRC coureur mee heeft gereden.
Waar zijn de echte WRC auto's?
Voor de rest is dat Baja en Buggy gedoe steeds vervelender want voor een keer is het wel leuk maar als je iedere keer na een jump verkeerd terecht komt of weer eens weggebeukt wordt door een medespeler waardoor je niet 1e maar weer 8e wordt, dan gooi ik toch bijna die controller dwars door het raam.
En London is ook een pokke circuit om te rijden, want veel te donker maar ja je moet het toch halen.
Ik ben benieuwd hoe de nieuwe Grand Turismo er uit ziet want daar kan je tenminste wel gewoon WRC rijden, en dat zijn ze gewoon een beetje vergeten met Dirt 2.
Ik denk dat de goeie Colin zich omdraait in zijn graf als hij dit komt te weten.
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.281 seconds