Een potje sambal en een kopje thee staan samen op het aanrecht.
Zegt het potje sambal: "Ooooh, wat ben ik heet,"
Zegt het kopje thee verontwaardigd: "Zeg dat dan eerder, ik sta al een half uur te trekken!"
komt een man thuis met een kip onder zn arm,
Zegt hij ineens "kijk dit is t varken waarmee ik altijd neuk"
Zegt zn vrouw "maar je hebt een kip onder je arm"
Zegt die man, ik heb t toch ook niet tegen jou!
Komt een man bij de bakker...
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
Komt een man bij de bakker...
Man: 1 bruin brood graag.
Bakker: komt voor de bakker.
Man: fijn.
Komt een Antiliaan bij de bakker.
Antiliaan: Mag ik van u een zak witte bolletjes?
Bakker: Meenemen of hier doorslikken?
Een 56-jarige man gaat te biecht
"Ik heb vannacht geweldige sex gehad met een 21-jarig meisje" vertelt hijdepriester.
De priester:
"Neem 7 citroenen, pers ze uit en drink het glas dan in een keer leeg.
En ben ik dan van mijn zonde verlost, vraagt de 56-jarige?
De priester:
Nee, maar dan verdwijnt in ieder geval die grijns van je smoel
Komt een dwerg bij de theewinkel, klimt de drempel op, loopt eroverheen en springt er netjes aan de andere kant weer vanaf.
"hoppatee!" roept de dwerg.
"sorry" zegt de verkoper, "die hebben we niet...."
Wat heb je als je schoonmoeder tot haar nek in het beton zit?
Te weinig cement
Er zit een man in een cafe een biertje te drinken. Opeens moet hij ontzettend nodig naar de wc, maar hij heeft nog altijd dat biertje, dus hij zet er een briefje bij: "Ik heb hierin gespuugd!". Zo zit hij rustig op de wc en als hij terugkomt staat er op het briefje: "Ik ook!".
Een man is een cafe binnengegaan om een pilsje te drinken en net als hij het pilsje besteld heeft rennen alle andere gasten het cafe uit. De laatse kan nog net zeggen: "ga ook weg, de "Black Knight" komt eraan.
Die man denkt: optyfen, eerst pils dan gedonder. Die man blijft relaxt zitten en evenlater komt er een meganeger binnen: 2 meter lang en even breed. Die neger loopt naar onze pilsdrinker en zegt, met zware stem: Op je knieen, zuigen!!
Onze pilsdrinker ziet het postuur van de mega neger en denkt, ok, ik zuig wel.
Hij is al een best eindje aan het pijpen begint die neger te schreeuwen: Sneller, Sneller, Sneller...!!!!
Onze pilsdrinker schraapt al z'n moet bij elkaar en vraagt; hoezo sneller?
Zeft de meganeger, Bek houden en zuigen, de "Black Knight" komt eraan!!!!
Waar staan die twee 00 voor bij geheim agent 007 James Bond?
Voor de 7
Komt een klant bij de kassa
Cassiere: Ruim je het zelf even op?
zitten er twee dronken personen in een bar, zegt die ene "wedde dat ik van die flat daar verderop af kan springen, er een rondje omheen vlieg en weer op et dak kan landen? "
zegt die ander "oke voor een kratje bier"
afijn zij bovenop die flat, die ene springt eraf maakt een rondje en land weer op et dak
"damn" denkt die ene "dat kan ik ook " en springt van et dak af
plof, hardstikke dood
zit later die en vent weer in de bar, zegt die barman "wat ben je ook een lul als je gezopen hebt he "superman "
Bij een Indianenen stam komt een zoon bij zijn vader de opperhoofd en hij vraagt: pa waarom heet mijn oudste broer Stampende Bizon? Nou andwoorde de vader: Toen we hem aan het verwekken waren kwam er een groep bizons langs die stampten heel hard en daarom heet je oudste broer Stampende Bizon. Toen vroeg ie waarom de middelste broer Biberende Bever heet. Toen zij de vader: Bij hem was er een bever in de tent die trilde hevig daarom noemen we hem Biberende bever. Maar waarom vraagje dat Scheurend Rubber?
Staat een man bij de tramhalte,
komt er een oud vrouwtje bij staan,
Oud vrouwtje: hoelang duurt het nog voor de tram er is?
Man: Kan niet lang meer duren, het spoor ligt er al..
Een juf vraagt aan de kinderen wat hun vader doen voor beroep
Waarop Kees zegt: “mijn vader werkt snachts hij is bakker”
Tom zegt “mijn vader werkt ook snacht hij is slager”.
Klaasjan zegt “mijn vader is homo en werkt ook snachts in een homoclub.”
Het wordt ff stil in de klas waarop de juf zegt: “we gaan door met wiskunde”
Na de les moet Klaasjan bij de juf komen. Die vraagt aan Klaasjan of zijn vader echt homo is,”nee” zegt klaasjan; “mijn vader is filliaalhouder bij de dsb bank maar daar schaam ik me voor!!”.
Wat een niveau