Sommige mensen!!
Vanavond had ik even een andere bumper opgehaald, in verband met mijn kleine schadegevalletje.
Terugreis reed ik via de A32 richting Heerenveen, die daar bij het knooppunt Heerenveen overgaat in de A7.
Dit is een mooie lange bocht waar je prima met meer dan 100km/h doorheen kan.
Hier kwam ik achter een BMW 535d te hangen, van ong 2 jaartjes oud. De bestuurder ging hier op dit stuk 60 rijden... hier kan ik me nog niet zo erg aan storen. Echter verderop trok hij op tot ong. 80 km per uur, knalt de auto over het verdrijvingsvlak/doorgetrokken streep vlak voor een auto die op de A7 rijdt...
Voor mij tot zover geen probleem. Achter de BMW of de auto daar achter was echter bijna geen ruimte om in te voegen, dus ik besloot maar door te trekken en over de invoegstrook de BMW rechts in te halen. Terwijl ik optrek heeft ie blijkbaar door dat ik er omheen probeer te rijden, waarna hij (wanneer ik bij zijn achterwiel ben) de auto grof weer naar rechts gooit

Compleet zonder reden... de invoegstrook was nog bijna 500m. lang. Deze wordt ten eerste al niet goed gebruikt, en dan mij ook nog eens beletten om vlot in te voegen. &(@^(&$&(*@)!*(@**@$
De situatie:
KLIK
Zo, ben m'n agressie weer eem kwijt

Zit er aan te denken om een XDriven te kopen om m'n ritten op te kunnen nemen. Altijd leuk om sommige situaties eens terug te zien.
Iemand ook nog leuke, of minder leuk verkeerssituaties?