Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: Leuk hebbe ding of gewoon triest !

Leuk hebbe ding of gewoon triest ! 18 nov 2009 22:54 #6443

• herold
  • herold's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
Dus jij kunt geen supercar betalen, maar je hebt wel iets teveel Gran Turismo gespeeld waardoor je het viercilinder prutgeluidje van je Clio 1.2 echt niet langer kunt aanhoren? Dan kun je twee dingen doen: een leven zoeken, óf een Sound Racer aanschaffen.

De Sound Racer is een apparaatje dat je in je sigarettenaansteker plugt, waarna het een heus V8- of V10-geluid uitzendt op een bepaalde FM-frequentie. Hierbij detecteert het op de een of andere manier de toeren die je motor draait. Zet je radio hard aan en je interieur wordt gevuld met een heus supercargeluid wanneer je het gaspedaal indrukt. Op die manier voel je je een echte bink. Paar Halfords spinners erop en gáán.

Gebruik de Sound Racer vooral in de file. Misschien heeft dat leuke blonde meisje in die Mini haar radio wel precies goed afgestemd staan. En dan is ze vast diep onder de indruk als je even de 7.000 neptoeren aantikt. Succes verzekerd man, chicks dig that shit. (via jalopnik)

A3 8P BKD DSG 175PK/392NM

De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Leuk hebbe ding of gewoon triest ! 18 nov 2009 23:07 #6444

• golf1tdi
  • golf1tdi's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
ik vind dit echt ziek :angry:

trieste mensen die dit kopen :(
208pk/450nm

Re: Leuk hebbe ding of gewoon triest ! 19 nov 2009 08:30 #6453

• nico
  • nico's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Mom says I ride the short bus because i'm special.
Ik heb voor jaren terug eens een artikel gelezen in de Autoweek over een of andere Oostenrijker die een auto 100% stil kon maken. Hij had een microfoon onder de motorkap die het motorgeluid oppikte, en vervolgens een apparaat die de tegenfrequentie van het geluid ging uitzenden. Hierdoor vielen de beide frequenties tegen elkaar weg waardoor de netto geluidssterkte 0 was.
Hij had het ook gepresteerd om in plaats van de tegenfrequentie ander motorgeluid uit te sturen, zodat je een klein corsatje als V8 kunt laten klinken. Dat was echter professioneel aangepakt, en niet zo hobbybob als dit :laugh:
Ik haalde m'n schouders op bij de gevonden voorwerpen
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.375 seconds