Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: Mid Night Club

Mid Night Club 26 jan 2010 21:55 #9152

• Leander
  • Leander's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
De Mid Night Club was een Japanse straatrace bende die gehost illegale races op de Bayshore Route (native bekend als de Wangan) van de Shuto-autosnelweg tussen Tokio naar Yokohama.De bende werd een van de meest beruchte en zeer gerespecteerde clubs van zijn soort, wat leidde tot meer dan 200 redactionele artikelen in de meeste van de vooraanstaande Japanse auto tijdschriften en zelfs in buitenlandse bladen, zoals de Deense Autoviz, de Britse Max Power en de Amerikaanse Turbo magazine. . Een van de eerste niet-Japanse media verwijzingen was in de eerste aflevering van Jeremy Clarkson's Motorworld in januari 1995, toen de presentator Jeremy Clarkson, tijdens het rijden van zijn Skyline GT-R rond Japan, verklaarde dat zijn auto 'is eerder te zien in de Mid Night Club ".Dat en vanwege de gevaarlijk hoge snelheids races, gaf het street racing in Japan een wereldwijd bekendheid,De club werd beschouwd als een van de langstlopende bendes street racing.

Om de club, die werd opgericht in 1985 toe te treden, was niet zo gemakkelijk als de andere clubs omdat geregeld was door een reeks van regels en was beter georganiseerd. Bovendien, in tegenstelling tot andere groepen moet de hashiriya (Street Racer) auto kunnen gaan dan 250 km / h (160 mph), als een race-snelheid van meer dan 300 km / h (190 mph) is gemeenschappelijk.Nieuwe leden worden beschouwd als leerling voor een jaar, ze zijn verplicht om alle vergaderingen bij te wonen.Slechts 10% van de bestuurders in aanmerking komen voor een volledig lidmaatschap en ze zouden moeten verlaten als zij een gevaar voor andere verkeersdeelnemers en voor andere leden.De leden dragen het handelsmerk kleine rechthoek Mid Night sticker op hun bumpers, een grotere sticker op de zonneklep gebied, en soms een Mid Night Racing Team sticker op de zijskirt. De hoge standaard van de bestuurders maakte het moeilijk voor de politie te vangen

Gemiddeld waren er 30 leden in de club, en ze bereikt in een tankstation in Yokohama op middernacht, zoals de naam al zegt; races zal plaatsvinden op de Bayshore route en leiden tot een ander tankstation in Tokio.

Als full-cars volwassen leden in staat waren het uitvoeren van meer dan 320 km / h (200 mph), werden de auto's kunnen bereiken over de 400-600 pk en een lid gerucht ging om uitgaven ten opzichte van 2 miljoen dollar over het herstel en wijzigingen van zijn Porsche 911. Beroepen De chauffeurs werden nooit onthuld, zoals door de leden club beleid mochten niet hoe andere leden te vragen kreeg het geld voor wijzigingen.Alleen Max Power, in 1995, bleek de beroepen te kennen van twee bestuurders: een, een RX-7 FD3S eigenaar, een projectontwikkelaar, de andere, die reed een Skyline GT-R R32, liep zijn familie verkoop van auto's business.

De club werd ontbonden in 1999, toen een groep van Bōsōzoku (motorrijders) zaten te wachten voor de club om te 'spelen' met hen liep af met een ongeluk waarbij zes motorrijders in het ziekenhuis belande en een werd gedood. Aangezien het een regel van de club was, mocht er zoiets gebeuren, om dan meteen de club op te heffen.

Vandaag de dag wordt er nog steeds in clubverband geraced en voornamelijk op de verlaten tolwegen in Japan, maar door strictere regels wordt het wel een stuk moeilijker gemaakt.

'
Laast bewerkt: 26 jan 2010 22:03 Door Leander.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: Mid Night Club 26 jan 2010 22:18 #9155

• Maurice
  • Maurice's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • -- KEEP ON MODIFYING --
vette info leo!!!

ik had het al eens van je gehoord, maar ik vind dat iedere liefhebber van turbo tuning dit wel moet weten.
wat moet dat gaaf zijn om in die club te hebben gezeten.
----KEEP ON MODIFYING ----

Re: Mid Night Club 26 jan 2010 22:44 #9159

• Leander
  • Leander's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
Deze info hoor je al op de basisschool te hebben eigenlijk.

Re: Mid Night Club 28 jan 2010 20:04 #9231

• Anne
  • Anne's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
  • van mijn vrouw mag ik zeggen dat ik de baas ben
alleen jammer dat hij slecht vertaald is ;-)

Re: Mid Night Club 28 jan 2010 21:32 #9233

• Leander
  • Leander's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
Ik weet het, wikipedia kon alleen een slecht vertaalde versie ophoesten.
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.207 seconds