Met T3 type twin scroll wastegated 16#2 turbinehuis, actuator setting 1,86 bar
Gezien de vragen en opmerkingen hier dan maar enkele aanvullingen;
Moontje, de 54 mm slaat op de inducer diameter van het compressorwiel, slaat dus dacht ik wel ergens op. De exducer van het compressorwiel is 82 mm, turbinewiel inducer is 76 mm, exducer 64 mm. Holset drukt de doorlaat van turbinehuizen niet uit in A/R (Area/Radius), dus verhouding, oppervlakte van de 'nozzle' gedeeld door de afstand tussen midden van de nozzle tot center van de rotor, maar alleen de doorlaat van de turbine 'nozzle' in Cm2, in dit geval dus 16, de #2 staat voor 'twin scroll' (met tussenschot) en geeft dus de totale doorlaat aan van de 2 turbine inlaatpoorten bij het nozzle gedeelte. De 'voet' of turbine inlaat zoals je wilt is gelijk aan Garrett T3.
Het is een 8 blads 54 mm Billet compressorwiel, deze maatvoering is nog niet in 7 of 6 blad's uitvoering geproduceerd, alleen de 'cast' (gegoten) versies van 56, 58 en 60 mm inducers HX40.
De actuator heeft een 'vaste' instelling van 1,86 bar (27 psi).
En Appie, bij dit model is geen silencer (noise baffle heet dat blikje bij Holset) gemonteerd standaard, dus zit er ook niet in.
Deze turbo is ongeveer vergelijkbaar met een Garrett AiResearch GT37, als dat voor sommigen meer zegt...
Foto heb ik zo niet bij de hand, vaste prijs is 650 Euro, is nieuw in doos.
Verder moeten jullie maar eens kijken op mijn Homepage in wording (
www.caboturbo.nl - staat in profiel), dat beantwoordt misschien meer vragen, die op zouden kunnen borrelen, loopt ook mijn mailbox niet zo vol...!