De Golf blijft braaf door tokkelen (al ruim 8000 km). Alsof er niks gebeurt is. Op de heen- en terugweg van vakantie langs de plaats gekomen waar ik stil ben komen te staan. Ik had wel even een raar gevoel....
Ik ben uiteraard nog niet stil gaan zitten. Ben bezig met een originele brandstofkoeler die bij een PD onder de bodem zit. Die moet er bij mij dus ook op komen. Als het goed is heb ik er nu eentje via MP op de kop getikt.
Daarnaast kwam ik ook een setje gebruikte Evolo's tegen, even kijken of ik die te pakken kan krijgen. Dus dan kan ik mijn beschadigde wiel mooi wisselen

.
Zondag bij het wassen had ik ineens een stukje lakwerk vanuit de rand van de wielkas in mijn hand.... Waarschijnlijk door steenslag gaan oxideren onder de lak door. Gelukkig geen roest maar oxidatie van de gegalvaniseerde laag. Dus alleen gister even kaal gekrabt (werd dus nog groter) en de 1e laag zit er weer op. Vanmiddag en morgen nog wat erop en dan hopenlijk dient het mijn tijd uit. Ja, dit zijn de 1e verschijnselen dat je met een oude auto op weg bent...