Vorige week zaterdag de auto op de brug gehad om de schade van de vakantie te bekijken. Viel heel erg mee! Geen tectiel aan te pas gekomen

. Wel die wielen even gewisseld.
Ook even olie ververst. Zat er al 9000 km in en nu zijn de resten er ook uit die er ook misschien nog in zaten van het stil liggen.
Ik heb ook mijn olietemp sensor in de karterpan gemonteerd. Nu heb ik dus weer olietemp!
Via via ben ook op het pad gekomen van een leuk setje Brembo remmen. 332 x 40 mm van een Porsche 996. Binnenkort even kijken of het wat is. Hij vraagt er namelijk niet heel veel voor.
Ik twijfel alleen wel want het past denk ik niet zonder spacer en ook de 16 inch winterwielen gaan niet passen. Dus of dan remklauwen wisselen voor de winter of 17 inch winterwielen scoren. Ik weet het nog niet. Maar eerst even de staat van het spul bekijken. Wordt vervolgd.
Van het weekend ben ik ook weer met de audio bezig geweest. Dit was blijven liggen na het overlijden van de motor.
Ik heb het OEM composetje eruit gehaald en het Polk MM6501 setje gemonteerd. Dus de kabels de deur in trekken en de woofer op de MFD ring monteren. Toen de tweeterroosters uitdremelen en de tweeters daarop gekit. Alles zit er mooi stealth in. Niks van de zien. Prachtig.
Toen een Nokia carkit speaker op de Parrot aangesloten zodat ik gaat ook weer geluid uit heb nu alle speakers over de versterker gaan.
Nu alles even op het gevoel afgesteld en even een paar weekes je nieuwe speakers inspelen. Dan terug naar de winkel om de instalatie te laten afstellen. Het klinkt nu al lekker zuiver en krachtig, dus ik ben benieuwd als iemand met kennis van zaken het goed heeft afgesteld.