eindelijk tijd om ff wat aan me schatje te doen.
had de inlaat met de dikwandige kamer nog niet op de motor gepast.
en wou de turbo gaan passen op de motor.
dat is natuurlijk wel ff werk, alles aan de achterkant van de motor gedemonteerd.
inlaat, uitlaat,turbo,aanzuigbuizen,kachelradiator slangen..bla,bla,bla.
hebben de hoogte van de 2e kamer bepaald en dan kunnen we nu weer gaan vrezen en lassen.
morgen ochtend gaan ronny en ik een steun maken van af de turbo naar het motorblok.
zo dat ik thuis het uitlaatspruitstuk kan maken.
kan het k-tech idee al vast uit me hoofd zetten t'zal wel iets anders worden.
hij komt tussen de inlaat en de rembekrachtiger te zitten, dat ziet er uit!!!
voor de uitlaat hadden we de flensen zo goed als klaar.
dus na het plaatsen morgen heb ik weer wat meer info over mijn inbouw maten voor de turbo.
er moet ook nog plaats zijn voor heat wrap en div hitteschilden, t word morgen echt cm werk heb ik al gezien.
hebben vandaag ook vast een proef dowpipe gemaakt deze is oem mercedes-benz en hoef em aleen maar te verdraaien op de flens, ideaal.
deze is dubbelwandig en houd de warmte goed vast.
zucht.....jammer dat ik morgen weer die kleine moet monteren.