Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: A Hardcore Project

A Hardcore Project 12 sept 2010 21:17 #16070

  • Maurice
  • Maurice's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • -- KEEP ON MODIFYING --
  • Berichten: 2120
yep, samen met de draadeind set komt ook de door johan aangepaste ladder terug.
kan het onderblok dicht.
----KEEP ON MODIFYING ----
Laast bewerkt: 13 sept 2010 12:37 Door Maurice.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

A Hardcore Project 12 sept 2010 22:33 #16071

  • Marten
  • Marten's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
  • Berichten: 315
Mooi hoor Maurice!
Golf IV AHF - 156pk/382nm - Eibach
Laast bewerkt: 13 sept 2010 12:39 Door Maurice.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

A Hardcore Project 13 sept 2010 07:54 #16072

  • vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
  • Berichten: 1903
Mooi!

Op naar de 300 pk! :P :blush:
If you can leave black marks on a straight from the time you exit a corner till the time you brake for the next turn, then you have enough horsepower. (Mark Donohue)
Laast bewerkt: 13 sept 2010 12:39 Door Maurice.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 13 sept 2010 18:55 #16079

  • Maurice
  • Maurice's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • -- KEEP ON MODIFYING --
  • Berichten: 2120
vraag,

Hello, I have heard about the gaskets with gasfilled O rings.
My car is an VW Golf MK 3 1.9 TDI (engine code=1Z/AHU).In the TDI tuning scene there is no solution for te head gasket problems. Onyour site the smallest diameter is 84mm, my bore is 79.5mm, 80mm will dojust fine. My question, is it possible for U to fabricate this diameter? Ifso, i need one and we post this information on the TurboTuners.nl website.We are not the onlyone looking for this solution and type of gasket!

BR, Maurice

antwoord,

Maurice,

Unfortunately at this time we are unable to produce a gasket foryour application simply because we do not have the tooling in house tomanufacture it.
Kevyn Kistner
Applications Manager
Cometic Gasket

:angry: zal ff een oem :X afn koppakking bestellen.
----KEEP ON MODIFYING ----
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 14 sept 2010 00:35 #16086

  • Didden
  • Didden's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
  • Berichten: 199
Maurice schrijft:
vraag,

Hello, I have heard about the gaskets with gasfilled O rings.
My car is an VW Golf MK 3 1.9 TDI (engine code=1Z/AHU).In the TDI tuning scene there is no solution for te head gasket problems. Onyour site the smallest diameter is 84mm, my bore is 79.5mm, 80mm will dojust fine. My question, is it possible for U to fabricate this diameter? Ifso, i need one and we post this information on the TurboTuners.nl website.We are not the onlyone looking for this solution and type of gasket!

BR, Maurice

antwoord,

Maurice,

Unfortunately at this time we are unable to produce a gasket foryour application simply because we do not have the tooling in house tomanufacture it.
Kevyn Kistner
Applications Manager
Cometic Gasket

:angry: zal ff een oem :X afn koppakking bestellen.




dat is wel kut ja.


greetz
word VVT getuned :)
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 14 sept 2010 07:31 #16087

  • Fred
  • Fred's Avatar
  • Afwezig
  • Senior Tuner
  • Berichten: 860
Tis niet anders :(
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 03 okt 2010 09:05 #16612

  • Maurice
  • Maurice's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • -- KEEP ON MODIFYING --
  • Berichten: 2120
het spul is binnen.
de kop is nu vastgezet met de 12.9 kopbouten.



de gloeistiften eerst ff getest en toen samen met de race 520 5 gaats verstuivers gemonteerd in de kop.



en omdat ik het niet kon laten hier nog een foto van het blok zo als het er ongeveer uit gaat zien.



nu kan ik verder met de aangepaste ladder.
heb de speling tussen de ladder en het blok opgemeten.
ronny moet nog 1,4 mm van de afstandsbussen afdraaien en dan kan ie vast.
----KEEP ON MODIFYING ----
Laast bewerkt: 03 okt 2010 13:09 Door Leander.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 03 okt 2010 10:23 #16616

  • struikie
  • struikie's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • VVT powered
  • Berichten: 3073
Gaaf!!!
Maar wat zit die turbo een eind weg...

JW
| 2005 Audi A4 B7 Avant | Pro-line | 2.0TDI 16V BLB | 260.000 km | FMIC | GTB2056VZK | VVT tuned | ???pk ???Nm |
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 03 okt 2010 10:29 #16617

  • Maurice
  • Maurice's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • -- KEEP ON MODIFYING --
  • Berichten: 2120
trouwens???
kan het zijn dat mijn 1z klepdeksel niet past op een afn kop?
----KEEP ON MODIFYING ----
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 03 okt 2010 10:33 #16618

  • golf1tdi
  • golf1tdi's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
  • Berichten: 257
zo aan de kop te zien steken er ook 3 draad einden uit net als bij een 1z.
dus zal dat wel goed gaan... :)
208pk/450nm
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 03 okt 2010 10:57 #16619

  • Fred
  • Fred's Avatar
  • Afwezig
  • Senior Tuner
  • Berichten: 860
Netjes hoor!!!

waarom moet die turbo zo hoog??
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 03 okt 2010 11:01 #16620

  • Didden
  • Didden's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
  • Berichten: 199
Fred schrijft:
Netjes hoor!!!

waarom moet die turbo zo hoog??

gebrek aan ruimte??

wat voor een turo is het een dikke gt2260v?


greetz
word VVT getuned :)
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 03 okt 2010 13:22 #16621

  • Maurice
  • Maurice's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • -- KEEP ON MODIFYING --
  • Berichten: 2120
Didden schrijft:
gebrek aan ruimte??

wat voor een turo is het een dikke gt2260v?

inderdaad gebrek aan ruimte.
ik wil geen log style spruitstuk en het is voor mij handig deze turbo te gebruiken i.v.m voorraad :)
het uitlaatspruitstuk en de down pipe worden natuurlijk helemaal ge-heatwrapt en er komen div hitte schilden om heen te zitten om warmte verlies / verspreiding zo veel mogelijk te beperken.
kijk op blz 2 maar eens naar de rembekrachtiger.

het is een gt2056v van een 3.0 v6 van mercedes cdi.
maar maak je over de afstand maar geen zorgen.
moet je eens kijken hoe het loopt bij een actros v8 met 1 turbo.
----KEEP ON MODIFYING ----
Laast bewerkt: 03 okt 2010 13:27 Door Maurice.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 03 okt 2010 14:14 #16622

  • Didden
  • Didden's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
  • Berichten: 199
ik ben jaloers :)

keep on the good work!!!!
word VVT getuned :)
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 03 okt 2010 22:31 #16625

  • Marten
  • Marten's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
  • Berichten: 315
sexy blokkie :laugh:
Golf IV AHF - 156pk/382nm - Eibach
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 10 okt 2010 02:54 #16796

  • Eli
  • Eli's Avatar
  • Afwezig
  • Fresh Tuner
  • Berichten: 1
ziet er puik uit man! ;)
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 10 okt 2010 17:55 #16801

  • Maurice
  • Maurice's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • -- KEEP ON MODIFYING --
  • Berichten: 2120
tnx!

nou ik ben er achter..........ik weet niet wat voor klepdeksel ik heb bewerkt voor mijn project :dry: maar het was geen 1z / afn klepdeksel. :angry:
ach..heb ik weer wat te doen.
----KEEP ON MODIFYING ----
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 11 okt 2010 00:09 #16806

  • herold
  • herold's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Berichten: 3681
Das wel weer jammer... :S
mooie avatar, maurice ! B)
A3 8P BKD DSG 175PK/392NM

De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 05 mrt 2011 22:31 #19149

  • Maurice
  • Maurice's Avatar
  • Afwezig
  • Moderator
  • -- KEEP ON MODIFYING --
  • Berichten: 2120
weer ff een update.

ben nu met hele andere dingen bezig zo als jullie weten maar ben wel wat verder.

eindelijk de boel goed passend, dus was weer frezen en zo.



de sinterplaat koppeling.



heb het carter laten coaten.
zo koppeling tegen het afgdraaide vliegwiel aan.



heb me oude golf motor er nu naast liggen voor alle steunen en zo.
als ik weer tijd heb ga ik er weer mee verder.
----KEEP ON MODIFYING ----
Laast bewerkt: 06 mrt 2011 13:42 Door Leander.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: A Hardcore Project 06 mrt 2011 10:58 #19151

Nice!!!!
To much horsepower is never enough.
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.311 seconds